Jump to content

Forslag, salgsannoncer

Recommended Posts

Skrevet

Fra tid til anden sker det, at salgsannoncer kommenteres useriøst. - i nogle tilfælde diskuterer man ligefrem i en given salgsannonce. Kunne man som udgangspunkt ikke låse annoncerne? - folk kan jo blot sende sælgeren en PM, hvis de har spørgsmål...

Besvaret
Fra tid til anden sker det, at salgsannoncer kommenteres useriøst. - i nogle tilfælde diskuterer man ligefrem i en given salgsannonce. Kunne man som udgangspunkt ikke låse annoncerne? - folk kan jo blot sende sælgeren en PM, hvis de har spørgsmål...
jo det er en super ide, jeg tror fremgangsmåden indtil videre, har været at man beder gio om at låse tråden .. personligt gider jeg ikke sælge noget herinde, fordi at der ud af de 10 indlæg der kommer, så er de 9 af dem tossede kommentare om pris, bedre alternativ og hvad ved jeg..
Besvaret

Alternativt hvis det kunne laves sådan at den der opretter tråden kunne redigere og slette indlæg i tråden. Men det er ikke sikkert det er muligt. Ellers enig.

Besvaret

Nogle gange (ja, det sker faktisk en imellem) at der bliver stillet nogle interessante spørgsmål, som andre kan have gavn af at se svaret på, så man kunne måske som sælger selv få adgang til at slette de indlæg man ikke syntes var relevante for ens salg ?

Besvaret

Det er næsten nemmere at PM'e mig, hvis en salgs-tråd er blevet for rodet (efter sælgers opfattelse) - så rydder jeg gerne op. Personligt synes jeg ikke spørgsmål og svar i en salgstråd er til gene - og ofte med til at holde tråden frisk, og dermed synlig for dem der ikke så den da den blev oprettet. Derudover kan et bud i tråden medføre det næste bud...og så det næste...og så fremdeles. Synlighed og aktivitet fordrer salget. Men...om de foreslåede muligheder findes i vBulletin..tja, Steen!?

Besvaret

Kommentar

Det er næsten nemmere at PM'e mig, hvis en salgs-tråd er blevet for rodet (efter sælgers opfattelse) - så rydder jeg gerne op. Personligt synes jeg ikke spørgsmål og svar i en salgstråd er til gene - og ofte med til at holde tråden frisk, og dermed synlig for dem der ikke så den da den blev oprettet. Derudover kan et bud i tråden medføre det næste bud...og så det næste...og så fremdeles. Synlighed og aktivitet fordrer salget.
"Bud" er ikke en automatik, der udløses for en given vare, når man sætter den til salg - sker kun automatisk i Jylland :) Bliver indlæggene så mange, at de fylder flere sider, mister man fokus istedet for det modsatte, IMO... Kan man blokere for nye indlæg, men selv holde annoncen ajour, kunne dette være optimalt ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...