Jump to content

Orange Ford Focus

Recommended Posts

Skrevet

Var det en herinde fra der kørte i en lille orange Ford Focus på broen i dag ved 11.30 tiden i retning mod Sverige? I så fald har jeg bare en ting at sige.... Italien vs. USA: 2-0

Besvaret
Var det en herinde fra der kørte i en lille orange Ford Focus på broen i dag ved 11.30 tiden i retning mod Sverige? I så fald har jeg bare en ting at sige.... Italien vs. USA: 2-0
Skal jeg gætte på Ferrari'en blev luftet lidt ;)
Besvaret
Skal jeg gætte på Ferrari'en blev luftet lidt ;)
Vi var skam to stk. og den lille orange skulle jo absolut prøve mod begge .... Dårligt valg :)
Besvaret

Det er faktisk ikke helt fair at jeg skriver som jeg gør for jeg var faktisk overrasket over hvor godt han hang på. 490 hk. i en F430 Spider og 425 i en 360 Challenge Stradale der ingenting vejer og alligevel var afstanden ikke HELT vild... Den blev først rigtigt stor oppe i de helt høje hastigheder som jeg ikke tør skrive mere om på dette forum :)

Besvaret
Det er faktisk ikke helt fair at jeg skriver som jeg gør for jeg var faktisk overrasket over hvor godt han hang på. 490 hk. i en F430 Spider og 425 i en 360 Challenge Stradale der ingenting vejer og alligevel var afstanden ikke HELT vild... Den blev først rigtigt stor oppe i de helt høje hastigheder som jeg ikke tør skrive mere om på dette forum :)
Så plejer der at være hug og screendumps fra VV :laugh:
Besvaret
Så plejer der at være hug og screendumps fra VV :laugh:
Haha... Så sandt så sandt :)
Besvaret
Du mener oppe omkring 111 km/t :p
Besvaret

F430 til mig, tak... Skal ærlig indrømme jeg er blandt de mange, som aldrig har kørt i en sådan :cry: Men der er bare "et eller andet" over den (udover at det er en Ferrari, selvf.). Den dag jeg sidder bag rattet i sådan en, og vrikker med storetåen på pedalen...

Besvaret
F430 til mig, tak... Skal ærlig indrømme jeg er blandt de mange, som aldrig har kørt i en sådan :cry: Men der er bare "et eller andet" over den (udover at det er en Ferrari, selvf.). Den dag jeg sidder bag rattet i sådan en, og vrikker med storetåen på pedalen...
Hvis man har været med ude og lege i sådan en 360 CS sååååå... :P
Besvaret
Hvorfor lejer du ikke bare en :rolleye:...... Så skal jeg nok holde kameraet til din dokumentar...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...