Jump to content

Audi a6 facelift bedre brændstof økonomi overføres til pre-facelift?

Recommended Posts

Besvaret

Når man i dette tilfælde går fra en 16" til 22" i hjul størrelse, bliver hjulene også typisk bredere - og derved vil luften ikke have den samme gennemstrøming forbi det enkelte hjul.

Nej...du har jo ikke ændret på bilens karosse. Dermed ingen ændring i aerodynamikken.
Besvaret
Jag har precis "chippat" min Frus A6 3,0 TDI (2008 ej facelift), är normalt lite skeptisk till dessa lösningar men har haft många kunder som talat gott för just KCR's boxar till Audi www.kcr.se, och jag måste säga att resultatet blev över förväntan både när det gäller kraft (från 233KH450nm till 265hk520nm) och förbrukning (5-10% lägre..), och det märks verkligen, känns som en helt ny bil... På din 2,7 skulle det bli 180hk380nm till 215HK425nm och ca 5-10% lägre förbrukning...
läs på diverse bilfora KCR bokse ligger i klar top over chiplösninger der ender i motorras... bla fordi folk altid skruer dem til max . skal man chippe så gör det ordentligt det kan endda ofte göres billigere end en kcr box.. jeg kan igen anbefale thomas der har TM chiptuning på det varmeste ring evt til ham og sig at du er bekymret over multitronic´en så er jeg sikker på han kan gi dig gode råd
Det är ju en box som man kopplar ur på 10 sec, då försvinner "garantiproblemet", tror det gör underverk på din 2,0tdi...
mjaeh bortset fra at en fuld diagnose kan vise om du har brugt box eller ej .. det kan bmw ihvertfald ..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...