Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Går med tankerne i at indbytte vores dyt (en saab fra 2002) til en anden bil. På bytbil.com har jeg udregnet indbytte-prisen og der er allerede en bilhandler, der gerne vil tage den i byte for en han har. Nogle der har erfaringer med at bytte bil hos bilforhandler ? (nogle do's eller don'ts ?) Gustaf

Besvaret
Nogle der har erfaringer med at bytte bil hos bilforhandler ? (nogle do's eller don'ts ?)
3/4-dele af dette forum handler bil på den måde, fordi de sikkert føler sig mere sikre - hvad vil du vide? Jeg gør altid det modsatte - sælger og køber privat eller importere selv. Det giver for mig den bedste økonomiske bundlinie...
Besvaret

Jeg vil have at vide, hvad man skal checke for på en brugt vogn og hvad han checker efter på vognen. Der er tale om biler under 100.000 sv.kr, men over 50.000 kr. Den brugtbil vi har nu har haft rigtigt mange ejere og har kørt for meget. Den bil jeg kan bytte den til har haft 1 ejer og har kørt det halve. Det er blot de 2 parametre jeg har lige nu.

Besvaret

Nårh ja, jeg vil da også gerne have at vide om det fungerer som jeg forestiller mig: -Man bliver enige om at bytte, det er vel det første. -Man har (måske allerede) skiftet försäkring og har den med -Vi skriver begge under og han kontakter vägverket -Jeg sætter nøglen i og kører Hvis der så var tale om nykøb så ville man måske have en postväxel med til ham, men hvad gælder så som købspapir i stedet for den ?

• 10 months later...
Besvaret
Hej, Går med tankerne i at indbytte vores dyt (en saab fra 2002) til en anden bil. På bytbil.com har jeg udregnet indbytte-prisen og der er allerede en bilhandler, der gerne vil tage den i byte for en han har. Nogle der har erfaringer med at bytte bil hos bilforhandler ? (nogle do's eller don'ts ?) Gustaf
For mange år siden så jeg et program på TV, hvor værterne netop var ude hos en forhandler for at købe en brugt bil. Et af de tips, som blev nævnt, var at man skulle sikre sig at der ikke var brand i bilen. Det kunne bl.a. ske ved at man åbnede motorhjelmen og checkede der. Det tip er hermed givet videre.
Besvaret
For mange år siden så jeg et program på TV, hvor værterne netop var ude hos en forhandler for at købe en brugt bil. Et af de tips, som blev nævnt, var at man skulle sikre sig at der ikke var brand i bilen. Det kunne bl.a. ske ved at man åbnede motorhjelmen og checkede der. Det tip er hermed givet videre.
Eh hvad f***** sker der? Har du et horn i siden på "Gustaf" eller hvad sker der for at du graver hans gamle indlæg op og kommer med fuldstændig ubrugelige kommentarer?
Besvaret
Her er vist tale om specielt dybsindig Sunddebat-humor :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...