CAC Skrevet October 1, 2008 Rapporter Skrevet October 1, 2008 Hvis man har en ekstra bærbar, og vil bruge den som et ekstra fjernsyn ved at koble en tv-tuner med en antenne på, vil man så være i stand til at modtage DR+Tv2 og de svenske kanaler i Malmø? Nogen erfaringer??
thn Besvaret October 1, 2008 Rapporter Besvaret October 1, 2008 Jeg købte en DVB-T USB ting i Netto en uge de havde sådan en. Den kunne fange ca. 10 svenske kanaler og 0 danske. Om de lidt dyrere er bedre skal jeg ikke kunne sige
CAC Besvaret October 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 2, 2008 OK, tak for svar. Kan du huske hvilke svenske kanaler det var?
jpc Besvaret October 2, 2008 Rapporter Besvaret October 2, 2008 Jeg købte en DVB-T USB ting i Netto en uge de havde sådan en. Den kunne fange ca. 10 svenske kanaler og 0 danske. Om de lidt dyrere er bedre skal jeg ikke kunne sige Kan ikke lige huske hvori forskellen består, men der er noget med, at der er forskel på signaler (og dermed modtagere) i DK og S, så en tuner købt i Sverige ikke nødvendigvis kan fange de danske kanaler. Nogen kan sikkert hjælpe med detaljerne.
spinner Besvaret October 2, 2008 Rapporter Besvaret October 2, 2008 Jeg købte en billig USB DVB-T-tuner, og kunne sagtens tage både de danske og svenske kanaler. Tror den forskel der engang var tale om, var hvordan underteksterne blev sendt ud, og at der skulle specielle modtagere til, for at vise undertekster på de danske kanaler. Tror måske problemet nærmere ligger i, hvorhenne i Malmö du forsøger at fange signalet.
thn Besvaret October 2, 2008 Rapporter Besvaret October 2, 2008 OK, tak for svar. Kan du huske hvilke svenske kanaler det var? Nej det gik jeg ikke op i. Jeg var kun ude efter DR2. resten har jeg på kabel. Men den havde en funktion så man kunne søge på både det danske og det svenske frekvensbånd.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu