Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Er der nogen af jer derude, der har erfaring med og evt. kan anbefale en diætist/ernæringsekspert(-konsulent?)? København eller Malmö. Og nu hvor jeg er i gang, er der nogen, der ved, hvad forskellen egentlig er på disse to ud over uddannelse? :confused: Tak for hjælpen. :th2:

Besvaret
Hej Er der nogen af jer derude, der har erfaring med og evt. kan anbefale en diætist/ernæringsekspert(-konsulent?)? København eller Malmö. Og nu hvor jeg er i gang, er der nogen, der ved, hvad forskellen egentlig er på disse to ud over uddannelse? :confused: Tak for hjælpen. :th2:
Til hvad formål, er det for at blive sund, tabe dig, eller selv tage uddannelsen ?
Besvaret
Was? Jeg kender Lene igennem et tidligere arbejde' date=' og kan sige god for hendes person og faglige kunnen - og derfor kan jeg anbefale hende :thumbup:[/quote'] Det tvivler jeg skam ikke på, at hun er ;) :th2: Jeg troede nok bare et øjeblik, at du tog gas på emnet, eftersom Lene Hansson er kendt fra TV. :D
Besvaret
Til hvad formål' date=' er det for at blive sund, tabe dig, eller selv tage uddannelsen ?[/quote'] Hej Miriam Det er både for at stille min nysgerrighed og interesse. Ja og så fordi jeg er allergiker og gerne vil have lidt mere styr på fødevarene ......
Besvaret
Jeg troede nok bare et øjeblik' date=' at du tog gas på emnet, eftersom Lene Hansson er kendt fra TV. :D[/quote']Igennem den seneste tid er Lene blevet eksponeret en del i medierne, ja. Det er bl.a. også derigennem jeg kender hende....så tingene hænger sammen ;)
Besvaret
Diætist er en beskyttet titel' date=' og det sikrer dig, at personen har en uddannelse, der er godkendt af Sundhedsstyrelsen. Hvem som helst kan kan kalde sig ernæringsekspert.[/quote'] Godt jeg fik den på plads, :th2: troede faktisk, det var omvendt :o Tak!
Besvaret
Igennem den seneste tid er Lene blevet eksponeret en del i medierne' date=' ja. Det er bl.a. også derigennem jeg kender hende....så tingene hænger sammen ;)[/quote'] Har været til en del samtaler inde hos hende og var ikke synerligt imponeret
Besvaret
Kan de nu også fortælle om madvaner og sådan? :rolleye:
Nej - men de er mennesker, og fungerer fint med én, og slet ikke med en anden. :p Nok om det - jeg arbejdede sammen med Lene for tre år siden. Der kan være løbet meget vand i åen siden. Det var bare min umiddelbare anbefaling. :rolleyes:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...