Jump to content

Customer Care medarbejder og receptionist søges til Zepto Computers

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Besvaret
Hej Jeg ville lige spørge om hvad er arb tiderne og hvor meget engelsk skal man kunne Hilsen Vivian
Der står ikke at du skal kunne det, men at du skal have et godt kendskab til det:th2: Så hvis du ser mange film på engelsk, kender du vel til det:rolleye:
Besvaret
Hej Jeg ville lige spørge om hvad er arb tiderne og hvor meget engelsk skal man kunne Hilsen Vivian
8.30-16.30 er arbejdstiden og engelsk er klart en fordel men ikke noget krav.
Besvaret
8.30-16.30 er arbejdstiden og engelsk er klart en fordel men ikke noget krav.
ja tænkte jeg nok, de fleste arb tider er på denne tidpunkt. Jeg har været arb løs siden 08.08.08 siden min barsel sluttede. Og ikke kunne finde noget job pga. min søn er i en midlertidig dagpleje og hun har åben fra 07.00 til 16.00 hader denne dagpleje for den åbnings tider. Hilsen Vivian
Besvaret
ja tænkte jeg nok, de fleste arb tider er på denne tidpunkt. Jeg har været arb løs siden 08.08.08 siden min barsel sluttede. Og ikke kunne finde noget job pga. min søn er i en midlertidig dagpleje og hun har åben fra 07.00 til 16.00 hader denne dagpleje for den åbnings tider. Hilsen Vivian
hvad med noget vikar eller deltids ??
Besvaret
Jeg har også været hos hartmanns men de har ikke ringet endnu. Men er frisk nok på noget deltid.
der findes jo mange andre end dem. Hvad er det du gerne vil lave ? Vi søger jo tit folk
Besvaret
oki hvem arb du for ? jeg er int. i kontor og vil gerne prøve butik. Men jeg er altid frisk på at prøve noget nyt Du må gerne sende mig nogle jobs.
hmm kunne det tænkes at jeg arbejder for Zepto Computers :scared:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...