Miriam Skrevet October 1, 2008 Rapporter Skrevet October 1, 2008 Jeg ligger lige et par job her, hvis der skulle være noget der var interesseret. http://zepto.dk/Files/15_CustomerCare.pdf derudover mangler der en recpeptionist, men der er ikke noget stillingsopslag på det. Hvis det kunne have din interesse så skriv til mig.
Miriam Besvaret October 2, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 2, 2008 fandt lige stillingsopslaget på receptionisten http://www.zepto.dk/Files/15_Receptionist.pdf
Liverpool CHL 5X Besvaret October 11, 2008 Rapporter Besvaret October 11, 2008 fandt lige stillingsopslaget på receptionisten http://www.zepto.dk/Files/15_Receptionist.pdf Hej Jeg ville lige spørge om hvad er arb tiderne og hvor meget engelsk skal man kunne Hilsen Vivian
Thomas Besvaret October 11, 2008 Rapporter Besvaret October 11, 2008 Hej Jeg ville lige spørge om hvad er arb tiderne og hvor meget engelsk skal man kunne Hilsen Vivian Der står ikke at du skal kunne det, men at du skal have et godt kendskab til det:th2: Så hvis du ser mange film på engelsk, kender du vel til det:rolleye:
Miriam Besvaret October 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2008 Hej Jeg ville lige spørge om hvad er arb tiderne og hvor meget engelsk skal man kunne Hilsen Vivian 8.30-16.30 er arbejdstiden og engelsk er klart en fordel men ikke noget krav.
Liverpool CHL 5X Besvaret October 11, 2008 Rapporter Besvaret October 11, 2008 8.30-16.30 er arbejdstiden og engelsk er klart en fordel men ikke noget krav. ja tænkte jeg nok, de fleste arb tider er på denne tidpunkt. Jeg har været arb løs siden 08.08.08 siden min barsel sluttede. Og ikke kunne finde noget job pga. min søn er i en midlertidig dagpleje og hun har åben fra 07.00 til 16.00 hader denne dagpleje for den åbnings tider. Hilsen Vivian
Miriam Besvaret October 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2008 ja tænkte jeg nok, de fleste arb tider er på denne tidpunkt. Jeg har været arb løs siden 08.08.08 siden min barsel sluttede. Og ikke kunne finde noget job pga. min søn er i en midlertidig dagpleje og hun har åben fra 07.00 til 16.00 hader denne dagpleje for den åbnings tider. Hilsen Vivian hvad med noget vikar eller deltids ??
Liverpool CHL 5X Besvaret October 11, 2008 Rapporter Besvaret October 11, 2008 hvad med noget vikar eller deltids ?? Jeg har også været hos hartmanns men de har ikke ringet endnu. Men er frisk nok på noget deltid.
Miriam Besvaret October 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2008 Jeg har også været hos hartmanns men de har ikke ringet endnu. Men er frisk nok på noget deltid. der findes jo mange andre end dem. Hvad er det du gerne vil lave ? Vi søger jo tit folk
Liverpool CHL 5X Besvaret October 11, 2008 Rapporter Besvaret October 11, 2008 der findes jo mange andre end dem. Hvad er det du gerne vil lave ? Vi søger jo tit folk oki hvem arb du for ? jeg er int. i kontor og vil gerne prøve butik. Men jeg er altid frisk på at prøve noget nyt Du må gerne sende mig nogle jobs.
Miriam Besvaret October 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2008 oki hvem arb du for ? jeg er int. i kontor og vil gerne prøve butik. Men jeg er altid frisk på at prøve noget nyt Du må gerne sende mig nogle jobs. hmm kunne det tænkes at jeg arbejder for Zepto Computers
Liverpool CHL 5X Besvaret October 11, 2008 Rapporter Besvaret October 11, 2008 hmm kunne det tænkes at jeg arbejder for Zepto Computers heheh den har jeg fået fat i :) men jeg tænkte på om du er personale chef
Miriam Besvaret October 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2008 heheh den har jeg fået fat i :) men jeg tænkte på om du er personale chef nej det er jeg ikke, men for Customer Care og recp.
Liverpool CHL 5X Besvaret October 11, 2008 Rapporter Besvaret October 11, 2008 nej det er jeg ikke' date=' men for Customer Care og recp.[/quote'] Okey men er det såden du kan skrive til mig på min e-mail hvis du har noget du kan tilbyde. Liverpool.fc1@hotmail.com
Miriam Besvaret October 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2008 Okey men er det såden du kan skrive til mig på min e-mail hvis du har noget du kan tilbyde. Liverpool.fc1@hotmail.com start med at sende mig dit CV, så tager vi den derfra mis@zepto.dk hæhæ fed adr ik :)
Liverpool CHL 5X Besvaret October 11, 2008 Rapporter Besvaret October 11, 2008 start med at sende mig dit CV, så tager vi den derfra mis@zepto.dk hæhæ fed adr ik :) jo hehe jeg præler heller ikke med min e-mail men jeg sender her om lidt
Miriam Besvaret October 11, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2008 jo hehe jeg præler heller ikke med min e-mail men jeg sender her om lidt jeg er skam glad for min :)
Liverpool CHL 5X Besvaret October 11, 2008 Rapporter Besvaret October 11, 2008 så skuller der være e-mail fra mig
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu