Junkeren Skrevet October 5, 2008 Rapporter Skrevet October 5, 2008 Nogle der kender forholdene for langtidsparkering i Sturup lufthavn? Er der indhegning og overvågning i alle områder, eller er der nogle områder hvor det er sparet væk? Lufthavnens egen hjemmeside skriver bare at det er "trygt og säkert".
skallstorp Besvaret October 5, 2008 Rapporter Besvaret October 5, 2008 Langtidsparkering Langtidsparkeringen er uden for lands lov og ret. Den kan IKKE anbefales. Bliv kört i stedet eller tag bussen. Jeg ville aldrig parkere derude (Måske heller ikke lige aktuelt da jeg arbejder der :p)
leon Besvaret October 5, 2008 Rapporter Besvaret October 5, 2008 dont do it.... jeg har fået stjålet en bil der......
Junkeren Besvaret October 5, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 5, 2008 Heute gestohlen - morgen im Polen.... Jeg napper bus eller taxa.
skallstorp Besvaret October 5, 2008 Rapporter Besvaret October 5, 2008 Buscharter Der er vist noget er hedder buscharter fra Malmö og bus fra Svedala station.
LotteB Besvaret October 5, 2008 Rapporter Besvaret October 5, 2008 Hmm, har ikke haft problemer på langtidsparkeringen. Der er indhegning og bom. Meget gelinde, ind og ud med kreditkort:th2: Synes ikke der er langt at gå, med mindre det altså er snestorm, som vi prøvede i feb.07:eek:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu