Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har lige været en tur hos bilprovningen da min lille toyota skulle synes. Dog gik den ikke igennem pga. hc halt CO2 er for høj i tomgang..:scared: Så nu skifter jeg straks olie og luftfilter, men skal have fundet mig et godt og billigt sted hvor de bare skal justere karburatoren og måle CO2´en. Nogle steder i kan anbefalde.?? (jeg skal nemlig have klaret det denne her uge, hvor jeg iforvejen har fri.)

Besvaret

hej. Kender ikke noget til Malmö men jeg har selv brugt Mekonomen værksteder i Landskrona, og har fundet mit favorit værksted. Ellers prøv: http://mekonomen.se/default2.asp?p=verkstad&m=verkstad Der er vist 3 i Malmö, de plejer at være gode nok, har ihvertfald altid fået lavet godt arbejde via Mekonomen, og til fine priser sammenlignet med Danmark. Jeg bruger selv et i Landskrona selv om jeg bor 25km herfra, de er flinke, hurtige og en af den taler lidt dansk :)

Besvaret

Jeg har lige været nede hos Mekonomen i malmø på agnesfridsgatan, og de tager 700sek kr i timen... er dette normal pris i sverige.??? Jeg har ellers altid hørt at det var billigere at tage bilen til sverige og få den lavet osv.. Lorup>>Jeg tjekker det værksted du henviser til imorgen fredag.. Men er der andre som kender nogle ok billige værksteder i malmø eller omegen.?

Besvaret
Jeg har lige været nede hos Mekonomen i malmø på agnesfridsgatan, og de tager 700sek kr i timen... er dette normal pris i sverige.??? Jeg har ellers altid hørt at det var billigere at tage bilen til sverige og få den lavet osv.. Lorup>>Jeg tjekker det værksted du henviser til imorgen fredag.. Men er der andre som kender nogle ok billige værksteder i malmø eller omegen.?
Det var satme da meget - jeg betaler sku mindre på mit værksted og det er ovenikøbet autoriseret VAG...
Besvaret

Præcis jeg syntes også det lyder helt hen i vejret.. Det eneste jeg skal have lavet er fejlsøgning på min indspjøtning da den giver for meget co2, også skal den bare indstilles.. Må jeg høre hvilke steder i andre smider jeres biler hen til rep.?? Tager nemlig en runde igen imorgen, så ville være rart med nogle adresser..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...