Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg forstår simpelthen ikke hvordan eBay har betalt så meget for DBA ... de burde have lært lektien med Skype...
1. De har penge nok 2. De har ingen nævneværdig markedsandel i DK 3. De uddeler brændenælder til QXL. 4. Det er en udvidelse af markedet. Skype var et fejlslagent forsøg på produktudvikling. Men indrømmet: Jeg havde sq heller ikke set den komme. Troede ærlig talt ikke de havde interesser i et så lille marked som DK. Blocket kunne sikkert også være interessant hvis prisen er rigtig. Har ikke indtryk af at eBay har fået særlig godt fat herovre.
Besvaret
1. De har penge nok 2. De har ingen nævneværdig markedsandel i DK 3. De uddeler brændenælder til QXL. 4. Det er en udvidelse af markedet. Skype var et fejlslagent forsøg på produktudvikling. Men indrømmet: Jeg havde sq heller ikke set den komme. Troede ærlig talt ikke de havde interesser i et så lille marked som DK. Blocket kunne sikkert også være interessant hvis prisen er rigtig. Har ikke indtryk af at eBay har fået særlig godt fat herovre.
Ebay ejer www.tradera.com herover ... Jeg synes det er super godt gået, jeg elsker når det går godt for os danskere.. omkring Skype, ja så er der måske ikke sket så meget, men da Janus og Nicklas solgte til ebay, beholdte de dog de tekniske rettigheder til det der ligger bag Skype og det er nok ikke helt tosset i fremtiden..
Besvaret
Ebay ejer www.tradera.com herover ... Jeg synes det er super godt gået' date= jeg elsker når det går godt for os danskere.. omkring Skype, ja så er der måske ikke sket så meget, men da Janus og Nicklas solgte til ebay, beholdte de dog de tekniske rettigheder til det der ligger bag Skype og det er nok ikke helt tosset i fremtiden..
Kender ikke tradera.com. Har de noget at byde på? Ebay offentliggjorde tidligere på året, at den tiltænkte integration i eBay sandsynligvis aldrig bliver til noget. Det er for teknisk bøvlet.
Besvaret
Kender ikke tradera.com. Har de noget at byde på? Ebay offentliggjorde tidligere på året, at den tiltænkte integration i eBay sandsynligvis aldrig bliver til noget. Det er for teknisk bøvlet.
www.tradera.com .. handelssted ala dba i dk.. også med biler.. hvis du er stødt på traderamotor.com f.eks =)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...