Don A Skrevet October 6, 2008 Rapporter Skrevet October 6, 2008 Sådan,, ville sgu godt prve at logge på netbank og se det beløb :-) http://www.bt.dk/article/20081006/nyheder/810060343/
Guest Mogens Besvaret October 6, 2008 Rapporter Besvaret October 6, 2008 Sådan,, ville sgu godt prve at logge på netbank og se det beløb :-) http://www.bt.dk/article/20081006/nyheder/810060343/ Jep, det er sgu nice. Vent et "par" år og nyd selv synet, når du sælger din bolig (selv om der måske mangler 3 stk 0'er) På TV nævnte han, at han stadig drev nogle virksomheder - hvilke?
Paul Besvaret October 6, 2008 Rapporter Besvaret October 6, 2008 På TV nævnte han' date=' at han stadig drev nogle virksomheder - hvilke?[/quote'] Karsten Ree og bioethanol og zepto
Don A Besvaret October 6, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 6, 2008 noget med en dyre park også.. tør ikke tænke på hvad Ebay er vær i danske kroner
MRoderick Besvaret October 6, 2008 Rapporter Besvaret October 6, 2008 Jeg forstår simpelthen ikke hvordan eBay har betalt så meget for DBA ... de burde have lært lektien med Skype...
Junkeren Besvaret October 6, 2008 Rapporter Besvaret October 6, 2008 Jeg forstår simpelthen ikke hvordan eBay har betalt så meget for DBA ... de burde have lært lektien med Skype... 1. De har penge nok 2. De har ingen nævneværdig markedsandel i DK 3. De uddeler brændenælder til QXL. 4. Det er en udvidelse af markedet. Skype var et fejlslagent forsøg på produktudvikling. Men indrømmet: Jeg havde sq heller ikke set den komme. Troede ærlig talt ikke de havde interesser i et så lille marked som DK. Blocket kunne sikkert også være interessant hvis prisen er rigtig. Har ikke indtryk af at eBay har fået særlig godt fat herovre.
Guest jxhab Besvaret October 6, 2008 Rapporter Besvaret October 6, 2008 1. De har penge nok 2. De har ingen nævneværdig markedsandel i DK 3. De uddeler brændenælder til QXL. 4. Det er en udvidelse af markedet. Skype var et fejlslagent forsøg på produktudvikling. Men indrømmet: Jeg havde sq heller ikke set den komme. Troede ærlig talt ikke de havde interesser i et så lille marked som DK. Blocket kunne sikkert også være interessant hvis prisen er rigtig. Har ikke indtryk af at eBay har fået særlig godt fat herovre. Ebay ejer www.tradera.com herover ... Jeg synes det er super godt gået, jeg elsker når det går godt for os danskere.. omkring Skype, ja så er der måske ikke sket så meget, men da Janus og Nicklas solgte til ebay, beholdte de dog de tekniske rettigheder til det der ligger bag Skype og det er nok ikke helt tosset i fremtiden..
Junkeren Besvaret October 6, 2008 Rapporter Besvaret October 6, 2008 Ebay ejer www.tradera.com herover ... Jeg synes det er super godt gået' date= jeg elsker når det går godt for os danskere.. omkring Skype, ja så er der måske ikke sket så meget, men da Janus og Nicklas solgte til ebay, beholdte de dog de tekniske rettigheder til det der ligger bag Skype og det er nok ikke helt tosset i fremtiden.. Kender ikke tradera.com. Har de noget at byde på? Ebay offentliggjorde tidligere på året, at den tiltænkte integration i eBay sandsynligvis aldrig bliver til noget. Det er for teknisk bøvlet.
Guest jxhab Besvaret October 6, 2008 Rapporter Besvaret October 6, 2008 Kender ikke tradera.com. Har de noget at byde på? Ebay offentliggjorde tidligere på året, at den tiltænkte integration i eBay sandsynligvis aldrig bliver til noget. Det er for teknisk bøvlet. www.tradera.com .. handelssted ala dba i dk.. også med biler.. hvis du er stødt på traderamotor.com f.eks =)
skallstorp Besvaret October 6, 2008 Rapporter Besvaret October 6, 2008 Bare den förste tid Det er såmänd bare det förste tid, det er rart at logge på netbank. Efter nogen tid vender man sig til det Sådan,, ville sgu godt prve at logge på netbank og se det beløb :-) http://www.bt.dk/article/20081006/nyheder/810060343/
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu