Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Har en kammi der for lidt tid siden købte det gamle.. SNYDT.. hehe..
Arh...at direkte føle sig snydt, synes jeg er voldsomt - hvis man ser bort fra den relative værdi af opdateringen. Megapixel-ræset har taget overhånd for længe siden. Og at putte video-option i et prosumer-kamera synes jeg er...ja, latterligt :sick: Jeg havde et 5D, hvis jeg havde råd til det. Men jeg synes jeg laver fine billeder på mit gamle 350D - så jeg "nøjes" :th2:
Besvaret
Arh...at direkte føle sig snydt, synes jeg er voldsomt - hvis man ser bort fra den relative værdi af opdateringen. Megapixel-ræset har taget overhånd for længe siden. Og at putte video-option i et prosumer-kamera synes jeg er...ja, latterligt :sick: Jeg havde et 5D, hvis jeg havde råd til det. Men jeg synes jeg laver fine billeder på mit gamle 350D - så jeg "nøjes" :th2:
og ny processer :-)
Besvaret
...som den deler med 50D - til den halve pris. Men det er lidt æbler og bananer - så lad nu det ligge. :laugh: det er rigtig nok. men der er dog ikke Full Frame. PS: Hvis du skal have Dreambox skal det være i morgen eller fradag.
Besvaret
Nogen der har kigget lidt nærmer på det.. glæder mig til det kommer. skal prøve at optage HD med det.. Overvejer at købe det når det kommer om en lille månde tid.. Det er 21MP nu imod 12MP i det gamle 5D.. det lyder ret fedt.. http://webshop.goecker.dk/
I mine øjne ser det ikke så spændende ud! Det er lidt ligesom still billede funktion i et video kamera! 21MP synes jeg faktisk virker ganske useriøst. For hvad hjælper 21MP når man alligevel kaster et lorte glas foran som 90% gør. Ved godt L objektiver er dyre. Men køber man et kamera i den høje ende skal der altså noget ordentligt glas på. Svarer lidt til at købe en gaderacer som har det bedst på 98 oktan eller højere....også kun fylde 92 oktan på. Til den pris havde jeg gået efter noget 1D isteddetfor. Men sådan er vi så forskellige.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...