Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej vi bor i et såkaldt Comhem hus hvor telefon, tv og bredbånd er fra Comhem, men vi er trætte af at blive sjoflet af deres kundeservice og har nu også fundet ud af at vi har betalt for meget og Comhem vil ikke refundere, så spørgsmålet er om man kan få en anden udbyder istedet??

Besvaret

Du kan sagtens få en anden udbyder på internet og telefoni, det kan jo trækkes via en ADSL. Men tv bliver sku nok en lidt sværere størrelse, jeg ved ikke om der er nogle udbydere i SE som tilbyder at levere det via en ADSL ligesom eks. TDC gør i DK...

Besvaret
www.boxer.se burde kunne løse dit TV problem. Det kræver en digital box og muligvis en antenne, det kommer lidt an på dækningen i dit område. Dette kan købes flere steder i Malmø, der står sikkert noget info på deres hjemmeside. Jeg bor selv i et Comhem hus og er egentlig fint tilfreds. Men havde boxer da jeg boede i Borgmästergården, og det virkede fint. Og den der antenne er en lille flad en der kan stå bag/under fjersynet, ikke noget særligt.
Besvaret

Der sidder i lejligheden et comhem stik og så en masse telefon og it stik i forskellige værelser hvordan finder jeg ud af om de virker? Har set at Telia har en pakke med det hele hvis man har et telejack stik, men er det et telefonstik?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...