Junkeren Skrevet October 23, 2008 Rapporter Skrevet October 23, 2008 Jeg skal ha monteret anhængertræk på min BMW 120D. Af hensyn til øje og skinneben, skal det være den aftagelige model. Hvor inden for 50 km fra Malmö får man bedst lavet den slags? Behøver ikke være noget autoriseret, bare det er fri for bøvl og ekstra beregning.
Basse Besvaret October 23, 2008 Rapporter Besvaret October 23, 2008 Nu stopper du - først en morfar bimmer og så jydekrog?!!? hehe
larscph Besvaret October 23, 2008 Rapporter Besvaret October 23, 2008 Ikke at du kan bruge det nu du har en uden. Men hvis man køber en ny så er det klart en fordel at få det fabriksmonteret, så stiller DSC'en sig om når du har noget på krogen til at bl.a. undgå svingninger i anhængeren. Lygtecheck inkluderer så også afhængeren. Og så er det aftagelige træk super cool (altså så cool som en trækkrog nu kan være?!?) - man klapper det ud ved et tryk på en knap - retur i bunden af bilen på samme måde. Ikke noget med at fedte med håndtag mv for at monteret det aftagelige træk.
Junkeren Besvaret October 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 24, 2008 Hmm.... det var ikke så anvendeligt. Nogle med konkrete svar på spørgsmålet?
michael k Besvaret October 24, 2008 Rapporter Besvaret October 24, 2008 nu er jeg ik sikker på hvordan det aftagelige sidder på bmw men jeg mener det sidder igennem kofangeren? i så fald skal du jo ha ny kofanger osv og med tanke på der skal träkkes kabler osv ville jeg nok välge bmw selv til opgaven.. isär hvis din bil er ny og der er garanti osv.. kunne godt forestille mig at garantierne ryger hvie en klaphat monterer det forkert ... men det er nok dyrere men nok den lösning jeg ville välge
SanneJ Besvaret October 24, 2008 Rapporter Besvaret October 24, 2008 Eller måske hør Motorcenter Skurup, de monterede aftagelig jydekrog på min Seat, skar hul i kofangeren og fik en "plade" til at dække hullet med, når krogen ikke var på. Det blev lavet super fint:)
Junkeren Besvaret October 24, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 24, 2008 tak for info. Tror lige jeg skal ha fat i dem i Skurup. BMW vil saftspilleme ha 17K SEK for det, fordi modellen er speciel med strømudtag og la la la. Må ku gøres for det halve.
SanneJ Besvaret October 24, 2008 Rapporter Besvaret October 24, 2008 BMW vil saftspilleme ha 17K SEK for det' date=' fordi modellen er speciel med strømudtag og la la la. Må ku gøres for det halve.[/quote']Jeg gav vist ca. 8K SEK for min alt inkl. -og Seat/BMW... same same:laugh:
JakobH Besvaret October 24, 2008 Rapporter Besvaret October 24, 2008 Skal det være med regning? Men jeg er ikke helt sikker på at det er det samme på en bmw som på en seat, jeg har aldrig prøvet på en seat, men bilen skal jo kodes til det skidtet for at den ikke laver ged i det. Det er desværre ikke som i gamle dag hvor man kunne lodde lidt i nogle ledninger ved lygten og vupti, så er det lys i pæren. Det bliver lidt mere avanceret når det skal køre over can-bussen.
Junkeren Besvaret October 26, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret October 26, 2008 Skal det være med regning? Ja, må hellere få det lavet uden for meget klunseri. Jeg kører på ham der i Skurup.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu