Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der har et godt bud på en bil der kører langt på literen og kan få med automatgear. Jeg har kigget rundt og synes det er er svært at finde en sådan kombination. Det er ofte oppe i de store motorer der tilbydes automatgear.

Besvaret
Det er sq en smart side. Alt hvad man behøver. Jeg glemte lige at sige at den ikke skal være for dyr.
og hvad er for dyr? jeg har lige köbt en touran ... jeg ligger i snit på 21km/l den har DSG gear også..
Besvaret
Det er sq en smart side. Alt hvad man behøver. Jeg glemte lige at sige at den ikke skal være for dyr.
:th2: Yes - den er nemlig ret fiks.. Held og lykke - og god fornøjelse - med bilkøbet!
Besvaret

Ny Golf med 1.4 TSI (benzin) motor og DSG. Er efter min mening pt. den mest oplagte pendlerbil til svenske afgifts forhold. Priserne starter ved 200.000 skr.

Besvaret
Typisk amerikaner at ævle om Drag-strip performance. Lad os se den tage et hurtigt, uautoriseret højresving ind mod amager strandvej :D. Eller for den sags skyld køre over broen i stærk sidevind. Der vil jeg nok genbruge CarTrends komentar om "ukomfortabel skodspand" Pendling betyder også at man tilbringer omkring 2 timer om dagen i køretøjet. Så mener jeg komfort er specielt vigtigt, for ikke at gøre det til en sur tjans at stå op og tage på arbejde.
Besvaret
Typisk amerikaner at ævle om Drag-strip performance. Lad os se den tage et hurtigt, uautoriseret højresving ind mod amager strandvej :D. Eller for den sags skyld køre over broen i stærk sidevind. Der vil jeg nok genbruge CarTrends komentar om "ukomfortabel skodspand" Pendling betyder også at man tilbringer omkring 2 timer om dagen i køretøjet. Så mener jeg komfort er specielt vigtigt, for ikke at gøre det til en sur tjans at stå op og tage på arbejde.
jeg ville da langt hellere välge den el-bil fremfor en lupo... men ja der er jo en grudn til at jeg droppede ideen om en lupo efter jeg prövede den sgu de färreste der bor i malmö og jobber i kbh der har 2 timers körsel hver dag
Besvaret
Ny Golf med 1.4 TSI (benzin) motor og DSG. Er efter min mening pt. den mest oplagte pendlerbil til svenske afgifts forhold. Priserne starter ved 200.000 skr.
Hvad med den nye Golf Blue Motion 3,8L/100km!!!
Besvaret
Hvad med den nye Golf Blue Motion 3' date='8L/100km!!![/quote'] Ja de er også en fin udgave. Den har bare lige 3 problemer: 1. Den fås ikke med Aut. 2. Det er den gamle model Golf. 3. Det er en Diesel (Den gamle 1.9 TDI som er berygtet for at larme + almindeligt svensk forbehold mod diesel når den skal sælges igen)
Besvaret

Jeg har nu set mig lun på den kommende Golf VI med en 2,0 TDI motor, den har fået rigtig gode anmeldelser, og har efter sigende den bedste lydisolering i klassen, hvilket jeg synes er vigtigt.

Besvaret
I 2009 kommer Golf 6 som blue motion med en 1.6 liters diesel motor som skulle kunne køre 26 km/literen.
Det er præcis den jeg mener!! Kommer også i Passat........
Besvaret
og hvad er for dyr? jeg har lige köbt en touran ... jeg ligger i snit på 21km/l den har DSG gear også..
21 på literen i en Touran? Det lyder ret godt for så stor en bil, er det baseret på computeren, eller har du målt ved hver tankning?
Besvaret
21 på literen i en Touran? Det lyder ret godt for så stor en bil' date=' er det baseret på computeren, eller har du målt ved hver tankning?[/quote'] det er baseret på tankning .. har jo lige köbt den men har tanket 2 gange förste tankfuld lå den på 17.5 ca men der skulle man jo også lige lege lidt men anden tankning der lå den på 21km/l 1167km på 55 liter .... men har også kört pänt har ikke väret over fartgränserne osv .. men rimeligt blandet körsel og ja er faktisk også ret godt overrasket

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...