Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Var der nogen af jer stakler der med toget fra Malmø C 7:22? Jeg stod på Svågertorp da det ankom kl. 7:49 allerede godt fyldt, mens folk ellers maste på for at komme ind. Jeg blev stående til næste tog, som var dejligt tomt og kun 8 minutter forsinket, men glæden varede kun indtil KBH H, hvor toget "terminerede". Sammenligningen med at pisse i bukserne lå og puslede i baghovedet :( Det kunne være umådeligt interessant at se hvor "rettidige" DSB/Skånetrafiken var i myldretiden. ------ Samtidig hvis der er en grafiker iblandt os, så kunne det være fedt med en parodi på DSB 1' reklamen. Den hvor Harrys hoved i siluet er fyldt med trafikkryds, hjul og andre bilrelateret ting, mens et menneske hoved neden under kun har en tændt pære. Istedet kunne menneskehovedet være fyldt med proppet tog, forsinkelser, togskift og aflysninger :) (Ja DSB man kan også få en god idé, når man kører economy ;))

Besvaret
Hej. Nogle der kan oplyse hvad tid toget 07.22 fra Malmö C ankom til KBH H ? Tak.
Jeg antager omkring 8.17 men senest 8.28. De har jo stort set kørt resten af turen som om de afgik kl. 7.51 fra svågertorp.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...