Jump to content

Recommended Posts

• 1 month later...
Besvaret

Har været inde og tale med en inde i Malmö, kan sgu ikke lige huske hvad stedet hed, men det så også rigtig godt ud, må ind til ham igen. 2010 hold da op, det kan jeg sgu ik vente på :)

Besvaret
Se lige den karpe han har lavet (i farver)....den svømmer da på hovedet !. Han placere dem lidt underligt' date=' syntes jeg[/quote'] Men det må da være kunden selv der har valgt hvordan den skal sidde, så det er ikke noget jeg kigge efter :)
Besvaret

Fedt med tøser der har en tattoo.... Med alderen ligner de en gammel sømand, og man tænker at hun har ikke haft et nemt liv. Lidt ligesom en Golf der er blevet stylet af Thansen.....:D Kvinder skal bare være brune, nyolieret og glatbarberet.... Så er den sku i vinkel....Og så helst ikke en BMI over 22............:D

Besvaret
Denne her bliver ret svær at fjerne, hvis hun en dag slår op med "Micke". Den kan jo heldigvis reddes ved at udvide den til "Mickey Mouse", hvis det var... text-004.jpg
Må håbe det er hendes søn så :)
Besvaret
Fedt med tøser der har en tattoo.... Med alderen ligner de en gammel sømand, og man tænker at hun har ikke haft et nemt liv. Lidt ligesom en Golf der er blevet stylet af Thansen.....:D Kvinder skal bare være brune, nyolieret og glatbarberet.... Så er den sku i vinkel....Og så helst ikke en BMI over 22............:D
og IQ=BMI formoder jeg:tongue2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...