Jump to content

Hvad laver du i fritiden.....???

Recommended Posts

Besvaret

Tit er det jo således at man søger nedad indtil man har fundet noget der kan dække ens basale behov..... Er der ikke succes hos den samme race, så tyr man til andet og noget der minder om det man kender.....

• Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Tit er det jo således at man søger nedad indtil man har fundet noget der kan dække ens basale behov..... Er der ikke succes hos den samme race' date=' så tyr man til andet og noget der minder om det man kender.....[/quote'] personlig erfaring ? :)
Besvaret
Sex er i høj grad en rettighed. Man kan ophæve sit ægteskab på den baggrund...Uden modparten har noget at sige.
Eh...vad??? Vad jag vet så behöver man nuförtiden inte åberopa speciella skäl till att bli skild. Står det i lagen någonstans att man har "rätt till sex" när man är gift?
Besvaret
Eh...vad??? Vad jag vet så behöver man nuförtiden inte åberopa speciella skäl till att bli skild. Står det i lagen någonstans att man har "rätt till sex" när man är gift?
Det står ihvertfald i samboloven, så mon ikke også i "gifteloven" (har ikke tid til at finde den lige nu): För att räknas såsom sambor måste man: Bo tillsammans stadigvarande Ha ett parförhållande där ett sexuellt samliv normalt ingår. Ha gemensamt hushåll, vilket innebär att man delar på sysslor och utgifter. Kilde: http://www.sambo.nu/sambo/89d771d9-367d-4009-95d3-e4c45b7de58e-29.html
Besvaret

Næææ, det handler om at pleje sit forhold og sin kvinde.... Selv en stor og flot blomst kan gå ud, hvis den ikke får vand. Tænk over den....;)

på hvad? jeg er ikke gift .. gift er noget man tager for ikke at blive det.. men der kan ikke väre en lov for så ville 80% af alle gifte kvinder jo leve kriminelt
Besvaret
Ha ett parförhållande där ett sexuellt samliv normalt ingår. Ha gemensamt hushåll, vilket innebär att man delar på sysslor och utgifter. Kilde: http://www.sambo.nu/sambo/89d771d9-367d-4009-95d3-e4c45b7de58e-29.html
Det är inte samma sak som att man har rätt till sex. I så fall hade man inte kunnat dömma för våldtäkt inom äktenskapet. Och det där med att man delar på sysslor och utgifter....??? Om jag nu inte har jobb, tex. Då kan jag ju inte hjälpa till med utgifterna (mer än att skapa dem).
Besvaret

Jeg tror lige du skal skelne imellem begrebet voldtægt og sex..... Uanset hvem man tvinger til sex ved hjælp af vold, så er det strafbart.

Det är inte samma sak som att man har rätt till sex. I så fall hade man inte kunnat dömma för våldtäkt inom äktenskapet. Och det där med att man delar på sysslor och utgifter....??? Om jag nu inte har jobb, tex. Då kan jag ju inte hjälpa till med utgifterna (mer än att skapa dem).
Besvaret
Jeg tror lige du skal skelne imellem begrebet voldtægt og sex..... Uanset hvem man tvinger til sex ved hjælp af vold, så er det strafbart.
ja men hvis det så var en ret at få sex af sin kone kunne det jo aldrig blive voldtägt... og jo det er ofte de könneste der behöver mindst vedligeholdelse..
Besvaret

Jeg vil lige i denne her sammenhæng påpege, at mennesket har 40 gener forskellige fra en gopler! Jo, du læste rigtigt. 40 gener adskiller os fra en vandmand. Super! Nu kan man så argumentere for sex med en vandmand. Bare det ikke er en brandmand... Yes Sir.

Besvaret

Herhjemme er dyresex meget udbredt. Vandmanden og tyren har sex hver dag.... .... Ud af det er indtil videre kommet en fisk og en krebs.....;) Så det er absolut ikke unormalt. Jeg vil faktisk tro de fleste herinde har sex med dyr jævnligt..... Dog kunne jeg godt forestille at noget er bedre end andet. Jeg tror tvillingerne eller jomfruen kunne være godt..... :lol:

Besvaret
Jeg vil lige i denne her sammenhæng påpege' date=' at mennesket har 40 gener forskellige fra en gopler! Jo, du læste rigtigt. 40 gener adskiller os fra en vandmand. Super! Nu kan man så argumentere for sex med en vandmand. Bare det ikke er en brandmand... Yes Sir.[/quote'] Hvad er der nu galt med brandmænd ?? :eek: Hvordan kom det lige op ?? :fight::laugh:
Besvaret
Her er artiklen fra expressen: http://www.expressen.se/Nyheter/1.1364894/har-erbjuds-expressens-reporter-att-ha-sex-med-en-hund Og her er link til underskriftsindsamling for forbud: http://www.djurensratt.se/portal/page?_pageid=33,7220249&_dad=portal&_schema=PORTAL Kan et dyr sige fra? Nej vel, altså er det ikke i orden!
Det må vel også betyde at vi ikke må slagte dyre. De kan jo ikke sige nej, og de lider i den grad overlas af det.
Besvaret
Det må vel også betyde at vi ikke må slagte dyre. De kan jo ikke sige nej' date=' og de lider i den grad overlas af det.[/quote'] det der er verdens dummeste sammenligning ... der er forskel på overlevelse og pervertering!!
Besvaret
Og derved siger du at det er bedre at pule dyrene end at pelse dem???
Læs hvad manden skriver .. han siger der er forskel på at spise dyr for overlevelse end der er at dyrke sex med dem for fornøjelse ..
Besvaret
Umiddelbart behøver vi jo ikke kød' date=' så lidt er der da om snakken...... selvom jeg fortrækker det selv... nam nam... ;)[/quote'] Nja, behøver er nok et stærkt ord - men der skal satme mange bønner, linser eller hvad der nu ellers indeholder protein indenbords for at kompensere for manglende kød :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...