Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
http://sydsvenskan.se/lund/article388982/Seriekrock-pa-E22-vid-infarten-till-Lund.html Synes efterhånden det sker næsten hver dag.... Hvorfor??? Man ser det næsten ingen andre steder end på E22.... Sjældent det sker på E6 og E65.
Hmm... jeg synes da jeg läser lige så ofte på Sydsvenskan at noget er sket på E6... Men der er RIGTIG meget trafik lige der ved Lundafkörslerne. Afkörselsforholdene magter ikke af få bilerne hurtigt nok väk fra motorvejen, så der dannes köer i indersporet på motorvejen og ved for höj fart og manglende afstand ved pludselig tilstand i trafikken ja, så er risikoen for harmonikasammenstöd stor:(
Besvaret

Jeg kan skrive under på ovenstående. Jeg kører selv på 22'eren hver dag til og fra job, og oplever rigtig tæt trafik. Og da der kun er to spor, så kan det hurtigt klumpe sammen ved afkørslerne. Dog oplever jeg strækningen som "ok flow", da politikken er at flyde med i venstre spor omkring afkørslerne i god tid, og derved undgå at blive fanget. Folk der så ikke er vant til at køre her, kan så blive overraskede - og så er det jo nok vi ser uheldene. Folk med aversioner mod 110 km/t i venstre spor, ville blive bims af at køre på denne strækning! :laugh: Men det fungerer :th2:

Besvaret
Du skal være glad for at du kører den vej .... afkørslen ved IDEON' date=' sidste afkørsel i Lund, er et helvede om morgenen .... køen går ofte helt ned til Gastelyckan....[/quote']Ja, jeg körte også altid af ved Gastelyckan, dengang jeg kom af motorvejen fra Malmö -selvom afkörslen ved IDEON ligger tättere på mit arbejde var den förste afkörsel + 5 efterfölgende lyskryds alligevel hurtigere:rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...