MC Manden Skrevet November 14, 2008 Rapporter Skrevet November 14, 2008 Ja, jeg er jo ikke i tvivl om at indtil flere i dette forum kan gøre præcis det samme, men jeg syntes egentlig det er rimelig cool :th2::D
Guest Mogens Besvaret November 14, 2008 Rapporter Besvaret November 14, 2008 Jow jow - det ser sgu godt ud. Det er ikke en vanlig bil, men prepareret til formålet. Jeg har set det på Sturup og blev imponeret over det - de kan sgu deres kram.
MC Manden Besvaret November 14, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 14, 2008 Jow jow - det ser sgu godt ud. Det er ikke en vanlig bil' date=' men prepareret til formålet.[/quote'] Nogle få kan også på motorcykel.... og, det er de vist ikke bygget til :D http://www.youtube.com/watch?v=l6bXqFZCzeU&feature=related Og, bare fordi man er på sidste omgang af et GP, og fører med 10 sek. er der vel ikke grund til at sætte farten ned http://www.youtube.com/watch?v=UzW_NJS5wC0&feature=related
ClausN Besvaret November 15, 2008 Rapporter Besvaret November 15, 2008 Og, bare fordi man er på sidste omgang af et GP, og fører med 10 sek. er der vel ikke grund til at sætte farten ned http://www.youtube.com/watch?v=UzW_NJS5wC0&feature=related Eller slippe gassen i tide når man laver en wheelie over mållinien. Gammelt klip, men jeg er stadigvæk målløs hver gang jeg ser det. http://www.youtube.com/watch?v=tcr1VtlgNDo
dannemare Besvaret November 15, 2008 Rapporter Besvaret November 15, 2008 Der er også lidt (utilsigtet ) "power sliding" at hente her:
credde Besvaret November 15, 2008 Rapporter Besvaret November 15, 2008 Ja, jeg er jo ikke i tvivl om at indtil flere i dette forum kan gøre præcis det samme, men jeg syntes egentlig det er rimelig cool :th2::D Det der har han da prøvet før :th2: Damn det ser nu altså godt ud, der er jo også rimelig godt tryk på den Subaru der
Gio Besvaret November 15, 2008 Rapporter Besvaret November 15, 2008 Der er også lidt (utilsigtet ) "power sliding" at hente her: Jeg grinte mere af ham finnen med "OJ-OJ-OJ-OJ-OJ-OJ-OJ-OJ-OJ-OJ", der dukker op på lydsiden cirka midt i din sidstnævnte video. *NØJ* hvor er han belastende at høre på...
Guest Mogens Besvaret November 15, 2008 Rapporter Besvaret November 15, 2008 Der er også lidt (utilsigtet ) "power sliding" at hente her: Ja, en Lancia Integrale "styrer" for vildt
Juff Besvaret November 15, 2008 Rapporter Besvaret November 15, 2008 damn .. jeg troede ellers den her volvo 740 turbo med 530 HK var kongen :th2: I skal lige 2 minuter ind i videoen ....
Gio Besvaret November 15, 2008 Rapporter Besvaret November 15, 2008 damn .. jeg troede ellers den her volvo 740 turbo med 530 HK var kongen :th2: I skal lige 2 minuter ind i videoen ....Synes det er lidt ofte du glemmer de links du snakker om
Guest Mogens Besvaret November 15, 2008 Rapporter Besvaret November 15, 2008 Manglende link? jeg troede ellers den her volvo 740 turbo med 530 HK var kongen :th2: I skal lige 2 minuter ind i videoen .... He he - han kan sgu styre den very well på "slalombanen" :th2:
Rikke Rost Besvaret November 15, 2008 Rapporter Besvaret November 15, 2008 Og det er en video du har taget eller sælger på blocket??? damn .. jeg troede ellers den her volvo 740 turbo med 530 HK var kongen :th2: I skal lige 2 minuter ind i videoen ....
Juff Besvaret November 15, 2008 Rapporter Besvaret November 15, 2008 he he.. sorry,,, Det var min søns skyld, han mente han skulle have computeren idet han kom op af badet...
Guest Mogens Besvaret November 15, 2008 Rapporter Besvaret November 15, 2008 Thx dannemare :th2: Latterlig kørsel på offentlig vej sidst i clippet
MC Manden Besvaret November 15, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 15, 2008 Tja...den trækker jo på baghjulene..... så kan det sikkert læres...Men, den første video er jo med 4-hjulsdrift...det er da lidt sjovere
Igelkottar Besvaret November 23, 2008 Rapporter Besvaret November 23, 2008 Kan jo også gøres med lidt mere stil...... Lexus IS-F sparker r.. :)
Pendleren Besvaret January 15, 2009 Rapporter Besvaret January 15, 2009 Ja, jeg er jo ikke i tvivl om at indtil flere i dette forum kan gøre præcis det samme, men jeg syntes egentlig det er rimelig cool :th2::D Det er umiddelbart nok noget af det smukkeste jeg har set og så er jeg FULDSTÆNDIG ligeglad med om bilen er lavet til det, som nogen siger..
BS Besvaret January 15, 2009 Rapporter Besvaret January 15, 2009 Lexus IS-F sparker r.. F står det for Fun eller Flexifuel?:D
Rikke Rost Besvaret January 15, 2009 Rapporter Besvaret January 15, 2009 Eller bare Flad......Fiset......Forlidt.......:D
APGraph Besvaret January 15, 2009 Rapporter Besvaret January 15, 2009 Det er da sådan man tager sneglen ved malmø syd når man kommer hjem fra arbejde
Rikke Rost Besvaret January 15, 2009 Rapporter Besvaret January 15, 2009 Ja og så igen den store rundkørsel ude ved Lindeborg....:D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu