Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Skal vi ikke lige koncentrere os om Steen og hans manglende lyst til at tage imod de snart adskillige tilbud der har været om hjælp????
hvorfor? Steen skal da ikke stå til regnskab for nogle af os over hans debatforum kører ustabilt :-) .. men udover det har du selvfølgelig ret, lad os ikke mudre trådene med kommentare som ikke vedrører emnet..
Besvaret

Nåååå ok..... Folk gider nok bare ikke en side, hvor den er væk i tide og utide. Nu var det jo mere ment som om vi ville hjælpe med at bevare debatten og ikke tage livet af den. Men hvis det er det Steen vil, så er det da bare at fortsætte som om intet var hændt.

Besvaret
Nåååå ok..... Folk gider nok bare ikke en side, hvor den er væk i tide og utide. Nu var det jo mere ment som om vi ville hjælpe med at bevare debatten og ikke tage livet af den. Men hvis det er det Steen vil, så er det da bare at fortsætte som om intet var hændt.
Jamen det forstår jeg godt og jeg synes også det er super at I gider :-) .. så det var skam ikke ment så negativt som det kunne lyde .. min pointe er bare at hvis han ikke vil have hjælp, hvilket man måske kan tolke pga. den manglende respons så må han jo løse det selv eller lade være :-)
Besvaret
Det her siger jo meget..... Folk forsvinder herfra pga ustabilitet.....
hvad sammenligner du det med?
Besvaret
Burde han så ikke gi' stafetten videre til nogen der gider drive siden ordentligt??? Istedet for at lade den store vidensdatabase forsvinde eller gå i glemslen???
Jeg tror nok Steen er klar over værdien...og debatten dør ikke, hvis jeg kan gøre noget for at undgå det. Jeg har foreslået Steen tidligere at tage over, hvis han skulle køre sur i det. Og det tilbud står stadig ved magt.
Det her siger jo meget..... Folk forsvinder herfra pga ustabilitet.....
Du kan ikke bruge den oversigt til så meget, da "rekord"-tallet over online-brugere på dén dato skyldtes en forkert sat time-out på sessions.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...