Jump to content

BMW M3 e92

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med M3, men syntes den nyeste er ret fed og væsentlig sjovere end S5 som jeg eller´s har været tæt på at købe. Nu har jeg prøvet den med manuel gear, men vil helst have automat, da jeg ofte kører i kø etc. Hvordan fungerer det i den nye M3? Taber man "for mange" heste etc.? Dér hvor automat irreterer mig er når man kører 30-50km´t og ved kick-down kan det ikke beslutte sig og man mister HK!! (Erfaret fra W211, Q7 4,2, A6 2,7T......Altså lidt ældre biler) Desuden kan jeg se at 70% af M3 E92 til salg på mobile er manuel gear, så er bange for automat er svær at komme af med igen! Service: Er det samme omkostningsniveau som M5 (importeret) eller er M3 et lidt mere fornuftkøb? Luksusproblemet: Coupé er langt fedest (IMO), men en hvid M3 cab med automat er lige i øjet!!!

• 2 weeks later...
Besvaret

Bmw m3 m dct - dkg PeterK du er helt forkert på den...sorry men det er du ang BMW M3.... For det første er det ikke automatgear...men M DCT eller også kaldet DKG det er en semi-automatgear-kasse om du vil...M DCT står for Dual Clutch Transmission...det vil sige den har to kobling'er...så det næste gear ligger klar...det er 10 gange hurtigere end det gamle SMG2 gear der også kun har en kobling... Og til dit spørgsmål om du taber "heste" nej nej nej BMW M3 M DCT er hurtigere end med manuel gear...M DCT går fra 0-100 KM/T på 4,6 sek med manuel gear 4,8 sek...og ang dit spørgsmål når du kører i byen...kan jeg kun sige...der kører den som en drøm...igen har M DCT gear'et en funktion der hedder "ta' det rolig't gear hvor bilen bare triller... Og grunden til at alle M3'er der er til salg er med manuel gear...er fordi M DCT gear'et først kom på gaden ca. juli/aug.... Har selv en BMW M3 M DCT i Jerezblack 2008...og der er ingen bil der kommer op på siden af den...og nej ikke engang Audi S5...BTW den kan slet ikke følge med M3'eren og det samme gælder Audi RS4:lol: Pendler selv hverdag på broen...og kan kun sige alt godt om den...eneste minus...men igen det ved man...det er at den sluger meget meget benzin... BMW M3

Besvaret

Vi kan da godt tage en tur over hvis det er.....RS4'eren er også en sløv spand. Det er den nye RS6'er også....Den bliver først hurtig med en chip og 3" udstødning. Jeg var ganske tæt på 9 minutter på min 4 omgang på ringen (alm dæk) og folk dernede der har været der mange gange og kører på semislicks, kører 8:52 i en M3. Så hurtig er en M3 altså ikke. Men den føles brutal. Ganske enkelt pga den måde den leverer varen på....Det larmer og rykker i hele bilen.

Besvaret

Bmw m3 m dct Rikke Rikke....har du selv kørt den nye BMW M3'er ??....ved ikke lige hvad du snakker om...ang så hurtig er den ikke som du skriver...har haft min siden aug...og på intet tidspunkt er der en anden bil der kan følge med...BTW jeg er ikke et barn...selvfølgelig er der andre biler der er hutigere....men M3'eren er en supersportsvogn....og 0-100KM/T på 4,6 og over 300KM/T på toppen hvis man fjerner den elektroniske fartbegrænser:fight: ....så hvor har du lige fra den ikke er hurtig !!! Og til det du skriver med at den går 8:52 på ringen...har jeg intet til overs for...det er nok en eller anden kegle der bare leger Shumi LOL :love2: BMW M3

Besvaret
Du skriver mig bare en PM. Så tager vi bare en lille tur! :)
Det er så nemt at spille smart, med sin "skamtunet" rs4 hehe - Er sikker på en eller anden sindsyg svensker kunne nappe din bil i hans toyota corolla fra 86, der bare havde en eller anden sindsyg motor og tuning i. Tror det der hentydes til er fabriksstandard rs4 mod en fabriksstandard m3 med m DCT gear, hvis jeg ikke tager meget fejl :-) Desuden, rs4 er stadig en familliecontainer med mange HK - en m3 er en sportscoupe :-) Uanset hvem der er hurtigst, så vil det ikke ændre sig :D Kan kun tilslutte mig dual clutch meningen - det er satme en lækker art gearkasse, uanset om man kører morfar i byen, eller river asfalt op på landet :-) I min hedder det DSG gear, og jeg må pænt holde ind til højre med mine 200 hk, når Mulen kommer "trillende" forbi i hans kombi hehe.
Besvaret
Det er så nemt at spille smart, med sin "skamtunet" rs4 hehe - Er sikker på en eller anden sindsyg svensker kunne nappe din bil i hans toyota corolla fra 86, der bare havde en eller anden sindsyg motor og tuning i.
...som ikke er en RS4...!
Besvaret
PeterK du er helt forkert på den...sorry men det er du ang BMW M3.... For det første er det ikke automatgear...men M DCT eller også kaldet DKG det er en semi-automatgear-kasse om du vil...M DCT står for Dual Clutch Transmission...det vil sige den har to kobling'er...så det næste gear ligger klar...det er 10 gange hurtigere end det gamle SMG2 gear der også kun har en kobling... Og til dit spørgsmål om du taber "heste" nej nej nej BMW M3 M DCT er hurtigere end med manuel gear...M DCT går fra 0-100 KM/T på 4,6 sek med manuel gear 4,8 sek...og ang dit spørgsmål når du kører i byen...kan jeg kun sige...der kører den som en drøm...igen har M DCT gear'et en funktion der hedder "ta' det rolig't gear hvor bilen bare triller... Og grunden til at alle M3'er der er til salg er med manuel gear...er fordi M DCT gear'et først kom på gaden ca. juli/aug.... Har selv en BMW M3 M DCT i Jerezblack 2008...og der er ingen bil der kommer op på siden af den...og nej ikke engang Audi S5...BTW den kan slet ikke følge med M3'eren og det samme gælder Audi RS4:lol: Pendler selv hverdag på broen...og kan kun sige alt godt om den...eneste minus...men igen det ved man...det er at den sluger meget meget benzin... BMW M3
God info tak dette......Efterhånden sjældent man støder på nogle med NYE fede biler herinde, som kommer med nogle kvalificerede svar:) Hvad er definitionen på "sluger meget benzin"....??
Besvaret
Hvorfor mon ?? :rolleyes: Og, gad vide hvorfor denne "nye" bruger kun har 2 indlæg herinde ... Skal vi gætte på det er en af "de gamle" som har købt bil, uden at skulle fortælle alt og alle om den ? Og nej... jeg ejer bestemt ikke en ny bil, ej eller en fed bil....
Hvorfor mon??.........Aner det ikke! Mener du nogen er bange for at "røbe" hvilken lækker bil de har, så den bliver rippet?
Besvaret
God info tak dette......Efterhånden sjældent man støder på nogle med NYE fede biler herinde, som kommer med nogle kvalificerede svar:) Hvad er definitionen på "sluger meget benzin"....??
Jeg kan da godt fortælle om min nye golf V GTI ? hehe - men den kommer nok ikke i kategorien "fede" biler, herinde :D Og så er den vel heller ikke ny mere, selv om der stod 0 km på tælleren da jeg købt den i nov :D
Besvaret

Jaja....:rolleyes:

Tror du skal holde din kæft din taber.....det er dig der åbenbart er misundelig over hvad andre har...så luk røven bessefar og gå på kur...før mine skattekroner skal gå til en nar som dig..og hvis du er så smart i kæften din desorienteret pædofile bums..så lad os mødes...så skal jeg klart proppe dit beskidte æg op i din ligeså beskidte fede røv
Besvaret
Tror du skal holde din kæft din taber.....det er dig der åbenbart er misundelig over hvad andre har...så luk røven bessefar og gå på kur...før mine skattekroner skal gå til en nar som dig..og hvis du er så smart i kæften din desorienteret pædofile bums..så lad os mødes...så skal jeg klart proppe dit beskidte æg op i din ligeså beskidte fede røv
Jeeesus - prøv og tal ordentlig. Det gør vi her. Ellers kig her måske de kan finde en plads til dig http://www.malmo.se/stadsdelar/sodrainnerstaden/forskolorgrundskolor/forskolor.4.33aee30d103b8f15916800048113.html De er nok lidt mere på dit niveau - ved nærmere eftertanke - nej de er nok lidt længere fremme i skoen
Besvaret
Æv Gio.... det kunne ellers blive den sjoveste tråd længe :D
Sådan et sprog er jo...*gaaab*. Men så kan i jo genopfriske i de quotes der nåede at blive lavet, trods alt. :lol: Hvis M3 fortsætter i samme tone, så gør jeg også. Ellers må i slås pr. PM :rolleyes:
Besvaret
Hahaha Kira din lille norkoluder...hvad fuck spiller du smart for...er det din pædofile far du beskytter LOOOOL....tabere avler tabere ...du lider af borderline din smatso....men du kan gi' en hurtig blower din HO...det er absolut alt hvad du er værd !!!
:laugh::kiss::rose: måske de kan lære dig at stave dernede også :love2:
Besvaret

Jeg kan sagtens se det "morsomme". Men det er nu engang en opførsel vi ikke gider have herinde - og når Hr. M3 ikke ville tage sin indbakke alvorligt, så er det ud. Beklager unger! :laugh: PeterK: Beklager de lettere OT indslag i din tråd :rolleyes:

Besvaret
Du må egentlig godt fjerne mine indlæg i denne tråd' date=' ingen grund til at ødeligge PeterK seriøse forespørgsel:th2:[/quote']Done. Du kan faktisk selv gøre det, præcis som Palle har gjort nu med sine indlæg :th2:
Besvaret

Damn, jeg er altid for langsom til at se de sjove indlæg :( Nå - hvad bliver det til med den bimmer ? :-) Den nye m3'er ser overdrevet fed ud, når man ser dem suse forbi sq :-)

Besvaret
Jeg kan sagtens se det "morsomme". Men det er nu engang en opførsel vi ikke gider have herinde - og når Hr. M3 ikke ville tage sin indbakke alvorligt, så er det ud. Beklager unger! :laugh: PeterK: Beklager de lettere OT indslag i din tråd :rolleyes:
Sådan er det bare:) Men jeg blev da klogere på M3´s nye gearkasse!!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...