Jump to content

Nogen ér bare mere "fremme i Porsche-skoene" end andre!

Recommended Posts

Besvaret
Nej Danny...... Det gør det ikke.....:lol: Mere end 50% af de folk der har købt derude er mere end insolvente pt og jeg tror sku ikke en Porsche er det store hit så...:D Flame on!!! :)
Du bør nok lige rette dig selv. Det hedder teknisk insolvens og er nødvendigvis ikke noget problem, så længe renter og afdrag bliver betalt. Det kan være et problem, hvis man ønsker at fraflytte boligen. And now back to the story. Det var da ellers ikke nogen dyr prislap på den Panamera, men designet skal man nok se i levende live før man bedømmer det helt.
Besvaret
Undskyld Credde..... :)
Nye toner? :laugh: Nuvel, det ér blevet vanskeligere at sælge den slags biler. En ung gut i min garage har lige modtaget en spritny Lamboghini Gallardo 560 (½ halvt års leveringtid). Krisen har gjort, at han nu har et problem med at sælge sin gl. F360 - der er INGEN, der henvender sig angående den. Så samlingen for den unge mand består pt. af en BMW E90 M3, Ferrari F360 og Gallardo 560 - dyrt!
Besvaret
Nye toner? :laugh: Nuvel, det ér blevet vanskeligere at sælge den slags biler. En ung gut i min garage har lige modtaget en spritny Lamboghini Gallardo 560 (½ halvt års leveringtid). Krisen har gjort, at han nu har et problem med at sælge sin gl. F360 - der er INGEN, der henvender sig angående den. Så samlingen for den unge mand består pt. af en BMW E90 M3, Ferrari F360 og Gallardo 560 - dyrt!
Ellers meget fin garage Mvh A
Besvaret
Nej Danny...... Det gør det ikke.....:lol: Mere end 50% af de folk der har købt derude er mere end insolvente pt og jeg tror sku ikke en Porsche er det store hit så...:D Flame on!!! :)
Hehe..... okay, jeg er ikke så meget inde i andre privatpersoners lån og øvrige likvide beholdninger. Nu bedømte jeg det blot ud fra hvad der ellers holder af M5, M6, S-klasser osv. nede i vores garage.
Besvaret
Så må man da bare sælge til udlandet. :) En af mine kammerater har lige solgt sin F430 Scuderia til Libanon! :th2:
Hvorledes? - igennem hvilken kanal / fora?
Besvaret

He he...

Ellers meget fin garage
Talte lige med gutten idag - han havde netop bestilt vinterhjul til Gallardo'en, fordi M3 med de 420 hk på bagjulene var umulig at køre vinterkørsel i (den var iøvrigt hurtigere på bane end hans F360). Han fandt Gallardoen med 4x4 langt bedre til vinterkørsel (12 års rustgaranti).
Besvaret
Talte lige med gutten idag - han havde netop bestilt vinterhjul til Gallardo'en' date=' fordi M3 med de 420 hk på bagjulene var umulig at køre vinterkørsel i (den var iøvrigt hurtigere på bane end hans F360). Han fandt Gallardoen med 4x4 langt bedre til vinterkørsel (12 års rustgaranti).[/quote'] Mon det var hans hvide LP560'er jeg så, på grønne prøveplader som blev luftet i dag i VH?
Besvaret
Mon det var hans hvide LP560'er jeg så, på grønne prøveplader som blev luftet i dag i VH?
He he - præcis ;)
Besvaret
Dejlig bil. Dog ikke det man forventer at se, på denne vinterdag.
Som sagt - der er bestilt vinterhjul til den :)
Besvaret
F360 er efterhånden også kommet ned i RIGTIG fornuftige priser. Det er ikke den hurtigste bil, men syntes stadig den holder 100%, specielt Spider og selvfølgelig Stradale som er noget dyrere (En lækkerbisken for os der elsker lyd:th2:)
Besvaret
Ja helt sikkert en dejlig vogn. Men det nytter ikke når der er stcars der er hurtigere.....:) Skal man ha' en superbil, så skal den satme også være super !!
Kommer det ikke også an på hvordan man måler sportsvogne, det behøver vel ikke altid være fart som skal være den dominerende faktor..Jeg kan f.eks finde mange fede engelske sportsvogne, som eksempelvis ikke er hurtigere end en tunet Golf, men jeg ville da stadig overveje det fremfor en tunet bil. Alternativt så kan man jo købe sig en fin banebil og en fin bil ved siden af hvis man skal have fart og tempo som man alligevel ikke på lovlig vis kan opnå ude på vejene.. i hvert fald ikke i samme grad som på en bane.
Besvaret
Ja helt sikkert en dejlig vogn. Men det nytter ikke når der er stcars der er hurtigere.....:) Skal man ha' en superbil, så skal den satme også være super !!
Og man skal huske den koster 100-150.000sek årligt i service/vedligeholdelse hvis man kører 8-10.000km årligt:)
  • 1 month later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...