Gio Skrevet November 17, 2008 Rapporter Skrevet November 17, 2008 ...er faldet her i Flyinge Kl. 9 dalede den lige så fint ned, fra en kulsort snebyge. Det ér da hygge der vil noget :th2: (Behøver jeg sige den er væk igen, og at det ikke blev til nogen snemand i denne omgang? )
larscph Besvaret November 17, 2008 Rapporter Besvaret November 17, 2008 Ja dét er altså hyggeligt! :) De har også lovet snebyger og koldere vejr i weekend'en så jeg lige.. Så nu er det da snart til at hive lyskæder og alt det andet julehalløj frem... En af vores naboer har allerede fundet deres kraftigt hvide lysende pindsvin (!) frem der står og "pryder" indkørslen... hihi... Jeg har ikke helt endnu lært at forlige mig med de der meget kraftige hvide LED'er i julekæder... Og det er vinterdæk på begge bilerne - ja så det kan bare komme an kan det!
Rikke Rost Besvaret November 17, 2008 Rapporter Besvaret November 17, 2008 Det sneede hernede igår....En kort byge og det blæste som en vild! Det sner ganske kraftigt oppe på Hallandsåsen lige nu...
Gio Besvaret November 17, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 17, 2008 Sverige og sne...nammenam :) *fedter ind og pudser linser*
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu