Sali1987 Skrevet November 19, 2008 Rapporter Skrevet November 19, 2008 Hey igen Jeg har fået ny bil... wuhuu... men glæden varer jo ikke længe Bilen: BMW 320Ci Convertible fra 2001 Automat 134.000KM Jeg åbnede motorrummet igår og lod bilen stå i tomgang, jeg bemærkede en hvis rasle lyd som kom fra motoren... ikke højt nok til at man kunne høre det med lukket forklap eller mens man sad i bilen... man skulle virkelig tæt på motoren før den kunne høres... Her er en video som jeg fandt på nettet som egentlig lyder næsten på samme måde: ( lyden starter 6 sekunder inde i videoen... ) Jeg læser på nettet at det kunne være "VANOS" som jeg ikke aner hvad er, kunne nogen oversætte tak? og vil det forværre problemet hvis jeg kørter rundt eller skal jeg tage den til værkstedet med det samme? Mange tak for hjælpen.
Rene Larsen Besvaret November 19, 2008 Rapporter Besvaret November 19, 2008 Jeg fandt denne på YouTube:
michael k Besvaret November 19, 2008 Rapporter Besvaret November 19, 2008 vanos er "selvindstillende" ventiler.. og de har det med at larme lidt tikke og klikke lidt .. isär når de har kört lidt .. det er ikke noget at väre bange for .. det gör de bare
Sali1987 Besvaret November 19, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret November 19, 2008 vanos er "selvindstillende" ventiler.. og de har det med at larme lidt tikke og klikke lidt .. isär når de har kört lidt .. det er ikke noget at väre bange for .. det gör de bare Se, det er et svar jeg bryder mig om Helt sikkert, mange tak... jeg lader den da bare ligge så indtil jeg kan høre den inde i kabinen... :th2: Så tager vi den der fra... :)
michael k Besvaret November 19, 2008 Rapporter Besvaret November 19, 2008 de fleste fixer det udelukkende for at få lyden väk .. det har ikke nogen betydning .. hvisw du har fler bmw spörgsmål osv så gå på www.autopower.se
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu