Toft Skrevet November 21, 2008 Rapporter Skrevet November 21, 2008 Ja, så faldt der en smule sne... http://sydsvenskan.se/skane/article391768/Langa-koer-pa-E65-E22-samt-vag-104-pa-grund-av-halkan.html Gad vide hvorfor det går galt for folk år efter år... Kør forsigtigt. God weekend :)
larscph Besvaret November 21, 2008 Rapporter Besvaret November 21, 2008 Ja det er utroligt nok.. Og jeg glæder mig over at jeg ikke længere skal til Billinge for at komme hjem - de her dage med den første sne var... *ish* At køre derop.. Men fint er det derude lige nu! Og lidt flere på http://www.facebook.com/album.php?aid=10409&l=a9c97&id=1034868507#
michael k Besvaret November 21, 2008 Rapporter Besvaret November 21, 2008 lige nu var der mellem veberöd og sjöbo 3 uheld... og et til lige ved sjöbo folk er bare for dumme.. jeg har den regelö at ved förste nattefrost så ryger der vinterdäk på
Guest Mogens Besvaret November 21, 2008 Rapporter Besvaret November 21, 2008 Ja det er utroligt nok.. Og jeg glæder mig over at jeg ikke længere skal til Billinge for at komme hjem - de her dage med den første sne var... *ish* At køre derop.. Altså hvad skete der lige over broen idag på vej hjem - sneglefart da! Nuvel mine spritnye Michelin vinterdæk gjorde det sgu godt så "straight" højre fod hos mig
Guest jxhab Besvaret November 21, 2008 Rapporter Besvaret November 21, 2008 Altså hvad skete der lige over broen idag på vej hjem - sneglefart da! Nuvel mine spritnye Michelin vinterdæk gjorde det sgu godt så "straight" højre fod hos mig Jeg tror ikke de havde saltet.. men det var nu ikke synderligt glat, men jeg havde ikke travlt så på med fartpiloten og trille derud af.. husk nu at selv vinterdæk kører ikke særlig godt på is ;)
michael k Besvaret November 21, 2008 Rapporter Besvaret November 21, 2008 husk nu at selv vinterdæk kører ikke særlig godt på is ;) öh jo de gör dubbdäck er jo også vinterdäk
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu