Jump to content

Lyd/anlæg for brian og forvoksede teenagere.

Recommended Posts

Skrevet

Den eneste grund til jeg ikk endag kommer hjem og ser effekttrin og Cerwin-Vega stå til storskrald, er at det er for tung for Julie at slæbe ud til vejen. Kommer nok selv til at slæbe det ud af stuen en dag når det andet mærke har overtaget resten af huset. MEEN. Tænke at jeg ville lave et par diskrete basenheder til at suplere de skrøblelige og spinkle højtalere. Hvilke enhed sidder i de kasser som står på fx. diskotek IN eller lign. Er det en speciel fuckker eller skal jeg bage tage enhederne fra fx. AL1000, eller er en JBL http://www.jblcar.dk/visvare.php?nr=179 bedre. Er det ikke bedre med en 21" som jeg mener at have set i JBL. Der må være noget andre som har tjek på det med højtalere.

Besvaret

:D Måske lige for overdrevet til hyggebehov. Problemet med en aktiv sub, er at den stadig fylder som en kasse. Dette er ikke længere #tilladt#. Så der er kun muligheden at integrere det i bygningsdele. Køber jeg en aktiv sub, og skal til at skrue den fra hinanden og smide rammen ud, kunne det måske bedre svare sig at nøjes med enheden og sætte en effektforskærker foran dem.

Besvaret
Den eneste grund til jeg ikk endag kommer hjem og ser effekttrin og Cerwin-Vega stå til storskrald, er at det er for tung for Julie at slæbe ud til vejen. Kommer nok selv til at slæbe det ud af stuen en dag når det andet mærke har overtaget resten af huset. MEEN. Tænke at jeg ville lave et par diskrete basenheder til at suplere de skrøblelige og spinkle højtalere. Hvilke enhed sidder i de kasser som står på fx. diskotek IN eller lign. Er det en speciel fuckker eller skal jeg bage tage enhederne fra fx. AL1000, eller er en JBL http://www.jblcar.dk/visvare.php?nr=179 bedre. Er det ikke bedre med en 21" som jeg mener at have set i JBL. Der må være noget andre som har tjek på det med højtalere.
du kan ikke sammenligne PA anläg med hjemme-hifi som CW.. vil du ha ordentligt diskotekslyd så byg et forstärkerskab med 3 gode Crown forstärkere 1 til hver side af bundkasserne og en til at köre 2 topkasser og få fat i et par gamle Martin bund og topkasser(det er iövrigt JBL PA enheder der sidder i dem) så har du lyd der vil få dine naboer til at skide i bukserne .. og btw autohifi og hjemmehifi körer själdent samme OHM osv .. og er ofte lavet til mindre rum(biler)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...