fdhin Besvaret March 8, 2011 Rapporter Besvaret March 8, 2011 Så jeg antager at man ikke kan få ROT afdrag på afkast af aktier.. :(
SanneJ Besvaret March 8, 2011 Rapporter Besvaret March 8, 2011 Nu skal man jo i forvejen trække alle andre fradrag fra inden man kan finde ud af hvor meget man reelt kan få i ROT-avdrag, så har man lån i hus, kørselsfradrag osv. kan man IKKE få 50000,- i ROT, selvom man er fuld skattepligtig i Sverige. Så den aftale er til at lukke op og skide i og er reelt et mediestunt fra den svenske regering. I stort set ingen mennesker har mulighed for at kunne udnytte 50000,- til ROT jo... Selvfølgelig ville I nok også være glade for lidt istedet for ingenting, men jeg ville personligt hellere ha at håndværkertimelønnen faldt med 50% igen!
Gio Besvaret March 8, 2011 Rapporter Besvaret March 8, 2011 men jeg ville personligt hellere ha at håndværkertimelønnen faldt med 50% igen!Hovedet på sømmet! Det er simpelthen håndværkernes største sejr i mange år at ROT blev indført igen. Så kunne de pludselig hæve priserne med et brag, og yderligere presse dem op grundet travlhed. Utroligt at Svensken klapper i hænderne, når de i realiteten ikke sparer en dyt - men derimod har fået foræret fortravlet arbejde og lange ventetider. Man må undres....!
fdhin Besvaret March 8, 2011 Rapporter Besvaret March 8, 2011 Jeg fik et tilbud på en flytterengøring engang i 2009. Han ville have 49 kr pr kvadratmeter hvilket gjorde ham 3x mere dyr end den billigste. Men som sit forsvar sagde han at jeg jo kunne trække 50% fra!! "Right..." tænkte jeg, og fandt en hvor ROT ikke var aktuelt..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu