Rikke Rost Skrevet December 7, 2008 Rapporter Skrevet December 7, 2008 550 CWD command failed. "/Banner.htm": directory not found. Hvorfor siger den det??? Jeg skulle mene at ha' alle rettigheder på serveren på plads.... Kan det være fordi jeg kommer fra LAN og ikke fra WAN.??? Jeg kan hente via clienten i Dreamveawer CS3, men ikke uploade. Den kører via 4 forskellige interfaces på en ISA server 2006 fra M$.... Kan det være headers i FTP serveren den ikke kan håndtere???
michael k Besvaret December 7, 2008 Rapporter Besvaret December 7, 2008 det er fluxprocessoren !! :rolleye:
larscph Besvaret December 7, 2008 Rapporter Besvaret December 7, 2008 550 CWD command failed. "/Banner.htm": directory not found. Hvorfor siger den det??? Jeg skulle mene at ha' alle rettigheder på serveren på plads.... Hvad hvis du prøvet ftp fra en commandline - kan du sende og modtage der? Hvilken kommando er det, der fejler? Ligger den fil der i roden? Ellers skal den måske bare være der for at CS3 kan fungere? Jeg tror bestemt ikke at det er lan vs wan der er afgørende, ftp serveren er normalt ligeglad med hvor du kommer fra - med mindre du har sat den op til at være noget andet(?)
Rikke Rost Besvaret December 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 7, 2008 Det kører nu.....Det var config af ftp klienten i DWCS3 der bøvlede. :) Tak for hjælpen Lars
larscph Besvaret December 7, 2008 Rapporter Besvaret December 7, 2008 Tak for hjælpen Lars Det var så lidt... :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu