Chrsitian Skrevet December 10, 2008 Rapporter Skrevet December 10, 2008 Hi, Jeg tilbyder regnskabsmæssig assistance samt rådgivning om dansk/svenske skatteforhold Send en PM hvis du er interesseret Mvh Christian
Rikke Rost Besvaret December 10, 2008 Rapporter Besvaret December 10, 2008 Hvem er du, hvad kan du og hvad laver du til daglig??? Har du uddannelse og er reg. revisor/skatterevisor??
Chrsitian Besvaret December 10, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 10, 2008 Jeg har arbejdet 8 år som revisor med alle slags virksomheder. Af uddannelse er jeg HD® og Cand. merc. aud. Jeg har en virksomhed i sverige som har speciale i dansk/svensk skatteforhold. Håber dette besvarer dine spørgsmål
Rikke Rost Besvaret December 10, 2008 Rapporter Besvaret December 10, 2008 Det gør det ihvertfald :) Hvor ligger den henne???
thygesen Besvaret December 11, 2008 Rapporter Besvaret December 11, 2008 Jeg lytter lige med her.. Kunne måske være interesseret i et møde omkring fordele og ulemper ved at have dansk eller svensk virksomhed og i hvilken form..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu