Jump to content

Fordomme eller ej

Recommended Posts

Besvaret
SUPERfed og anderledes. Og den har jo taget en STOR afskrivning. Maseratien vælger du med hjertet og en MB CLS vælger du med hjernen.....Det fortæller vist alt;)
Besvaret
Der er også Maserati Coupe GT 4200 Cambiocorsa, hvis man ikke har behov for bagsæderne. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vo1m2pbrgnox http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vovs4sfnhqkx Den er altså også fed :th2:
Den har jeg hørt fra flere, skulle være en TOTAL problembil rent driftmæssigt!! Samme motor som i Modena, men utrolig den lyder så ringe sammenlignet med netop en Modena (360)
Besvaret
Den har jeg hørt fra flere, skulle være en TOTAL problembil rent driftmæssigt!! Samme motor som i Modena, men utrolig den lyder så ringe sammenlignet med netop en Modena (360)
Det kan niw fra debatten nok svare på, han har haft sådan en...
Besvaret
Designmæssigt er den også uheldig i forhold til Quattroportoen :)
Besvaret
Designmæssigt er den også uheldig i forhold til Quattroportoen :)
Yeps.....Quattroportoen er superflot, 3200éren er kedelig og nærmest MX-5 agtig!! Et ringe forsøg på at lave en "commodity" bil som skulle konkurrere med Boxster S, Z4 M og SLK 55 amg, men det blev en fadæse!!
Besvaret
Yeps.....Quattroportoen er superflot, 3200éren er kedelig og nærmest MX-5 agtig!! Et ringe forsøg på at lave en "commodity" bil som skulle konkurrere med Boxster S, Z4 M og SLK 55 amg, men det blev en fadæse!!
Det er et helt (!) andet folkefærd, der vælger Maserati, IMO...
Besvaret
Det er et helt (!) andet folkefærd' date=' der vælger Maserati, IMO...[/quote'] Præcis, men der er også en verden til forskel på dem som køber en 911 kontra en boxster (svarende til 3200 og "the real ones")..............(IMO)
Besvaret
Tjaa - finanskrisen, og de kommende værkstedsregninger måske?? Og det noget nær faktum, at hvis man kommer på arbejde i en bil, som er væsentligt større end personalechefens i det firma man arbejder, så kommer man nemmere i betragtning til listen over "dem som måske skal fyres ved næste nedskæring".
Fuck så har jeg et problem med min golf GTI - min personale"chef" har kun en cykel :( *kigger jobsiderne igennem*
Besvaret
Det der kunne afholde een fra at købe ovennævnte, kunne være nedennævnte: '06 Maserati Quattroporte kørt 54.000 km pris 30.000 euro :laugh:http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=92920807&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=16600&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&maxPrice=60001&siteId=GERMANY&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=CRUISE_CONTROL&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&maxMileage=70000&customerIdsAsString=〈=de&pageNumber=1
Besvaret
Faktisk sidder jeg også og kigger efter denne type biler, som en bil nr. 2, når solen rigtig skinner til foråret:)......Også i mangel af at min W211 bare er umulig at sælge:thumbdown MEN jeg er super bange for service og reservedelspriser, men har ingen erfaring med dette!!? Har hørt onde rygter om at det kan koste 100-150.000kr pr 10.000km bare for almindelig vedligeholdelse!!
Besvaret
Har hørt onde rygter om at det kan koste 100-150.000kr pr 10.000km bare for almindelig vedligeholdelse!!
Det er helt hen i vejret - koster det ikke. Din servicepartner skal blot hedde Von Braun ;) www.vonbraun.se/index.taf?_PageId=4 Min tidligere kollega får serviceret sin F430 dér - det er meget rimelige priser. Så lige denne: www.vonbraun.se/_Pages/24/Rabattsatspolicy_service.pdf Nuvel - rabatordning kender "vi" jo også hos Porsche ;-)
Besvaret
Det er helt hen i vejret - koster det ikke. Din servicepartner skal blot hedde Von Braun ;) www.vonbraun.se/index.taf?_PageId=4 Min tidligere kollega får serviceret sin F430 dér - det er meget rimelige priser. Så lige denne: www.vonbraun.se/_Pages/24/Rabattsatspolicy_service.pdf Nuvel - rabatordning kender "vi" jo også hos Porsche ;-)
Skal F430, 360, 456 etc. ikke have ny kobling, bremser etc. ca pr. 10.000km? (Hvis man kører den normalt).........Ved at kobling koster ca 80.000!!
Besvaret
Skal F430, 360, 456 etc. ikke have ny kobling, bremser etc. ca pr. 10.000km? (Hvis man kører den normalt).........Ved at kobling koster ca 80.000!!
Nøh, det er jo tandremmen, man skifter for hvér 10.000 km - koster 16.000 SEK for en tandremsudskiftning på F360 hos von Braun. Ferrari F430 og frem har iøvrigt kæde - det samme med V12'erne. Som Danny skriver - køw een...
Besvaret
Då kan jag göra det enkelt för dig... :-) jag får en en 2004 Grå/Svart med nybilsgaranti till 05/2009 som du kan få köpa för 360.000 DKK till dagens kurs (520.000 SEK), en bil med 100% korrekt historik, importerad av en av mina fasta kunder direkt från aukt. Maserati Handlare i Tyskland.
Besvaret
Då kan jag göra det enkelt för dig... :-) jag får en en 2004 Grå/Svart med nybilsgaranti till 05/2009 som du kan få köpa för 360.000 DKK till dagens kurs (520.000 SEK), en bil med 100% korrekt historik, importerad av en av mina fasta kunder direkt från aukt. Maserati Handlare i Tyskland.
Lækkert :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...