Jump to content

Fordomme eller ej

Recommended Posts

Besvaret
Hva' skulle afholde mig fra at købe dette stykke kunstværk på 4 hjul
Tjaa - finanskrisen, og de kommende værkstedsregninger måske?? Og det noget nær faktum, at hvis man kommer på arbejde i en bil, som er væsentligt større end personalechefens i det firma man arbejder, så kommer man nemmere i betragtning til listen over "dem som måske skal fyres ved næste nedskæring".
Besvaret
Tjaa - finanskrisen, og de kommende værkstedsregninger måske??
He he - fordom du :)
Og det noget nær faktum, at hvis man kommer på arbejde i en bil, som er væsentligt større end personalechefens i det firma man arbejder, så kommer man nemmere i betragtning til listen over "dem som måske skal fyres ved næste nedskæring"
Det ved jeg ikke. men have jeg råd have jeg købt.. OG så fuck om den er større end chefens eller dronningens.
Jeg arbejder i et firma, hvor 33% af medarbejderstaben er svenske. Der holder både MB AMG, M5, Porsche og Lamborghini på parkeringspladsen, så det tror jeg ikke gælder her :D
Besvaret
KØB ! ... Lækker bil og ikke en bmwporscheaudiandetskod ..... :th2: Endelig en bil der skiller sig ud... Køb, Mogens... Køb
Jeg tror du kan være helt rolig... han køber ikke sådan en bil :th2:
Besvaret
Jeg tror du kan være helt rolig... han køber ikke sådan en bil :th2:
Sådan en kommentar er en udfordring i sig selv :) Nick og Jay har iøvrigt een - så jeg lige på TV ;)
Besvaret

LOL... Men hvis i får sådan en, så køber i igen en af mine drømmebiler! Det er sku hårdt at være søn til sådan noget :)... nuvel, jeg har min egen ret så seje kultracer, som snart bliver endnu sejere med helt ny udstødning mv.! Hvornår er det april? :D

Besvaret
Maserati.....Så har du bil for livet......Der er ingen der vil eje dem som brugte....:D Kender én der tabte MANGE penge på sådan én der.
Nu har den jo allerede tabt en del :) Men jeg kender een, som har en 400 hk's coupe Gransport til salg - 2 år gl / 1000 mil. Den kan køwes for 400.000 SEK under nyvognsprisen :eek:
Besvaret
40 kr pr kilometer i tab alene.......puuuha. Tror det var billigere at køre Ferrari Enzo.....:D
Billigere? Den Enzo jeg sad i hos www.tamsen.de, tjente ejeren 200.000 euro på i løbet af de 2 år og 1.500 km, han ejede den... Tamsen har iøvrigt "et par" Maserati'er til salg !!
Besvaret
Det er ikke en Porsche, er det ikke det i plejer at sige :laugh: Spøg til side, det er vel at spørge, hvor man får serviceret Maserati i Skåne, hvad service omkostningerne er på sådan en fætter.
Besvaret
Det er ikke en Porsche, er det ikke dét, I plejer at sige :laugh:
Jep :th2:
Spøg til side, det er vel at spørge, hvor man får serviceret Maserati i Skåne, hvad service omkostningerne er på sådan en fætter.
En Maserati kan serviceres ved den aut. forhandler i Malmö. Serviceudgiften matcher sikkert bilens prisniveau ;) www.autoropa.se
Besvaret
Det er godt at se, at du ikke har glemt de italienske biler, Mogens :D
He he - naej, jeg har jo haft nogle stykker af de store Alfa Romeo i DK. Dem kender du jo :th2:
Der er vel ikke noget at spekulere over, men bare at handle??!
Nej, den tricker sgu een alvorligt !
Besvaret
Nej, den tricker sgu een alvorligt !
Ah, mond ikke du/i kommer til at savne opmærksomheden i Porschen, farten og alt det andet der følger med sådan en bil. Porschen er også over 1 sek hurtigere til 100. Men det ville være en smart måde at skifte sin bil ud, få nogen penge i hånden og stadig have en fed sportsvogn i en nyere årgang. Problemet opstår først rigtig når maseratien skal sælges. Prøv at læse anmeldelserne af Maseratien :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...