Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Netop hjemkommet...

2008-12-19 18:36:00 Forventet sluttid: 2008-12-19 20:36:00 Placering: Øresundsbron Retning: Begge retninger Hændelse: Ulykke Restriktion: Broen er lukket
WAUW - det må være sket lige bag mig he he...
Besvaret

Fuck Det er bare fandens, men ikke overraskende... Var lige på vej ud af døren, for at køre hjem, da SMS-en tikkede ind. Har de sidste par dage været udsat for flere end normalt mange totalt sindsyge idioter, der har kørt vanvittigt. Hvornår sættes der fartkameraer op hele vejen over, så de kan blive nakket? Kør dog for h...... ordentligt, ind til I kommer forbi den første afkørsel efter broen/tunellen, der er jo kun den vej vi kan komme frem og tilbage, medmindre vi vil tage H-H. Hvordan I ellers kører er jeg ret kold over... Nå, så kom den galde ud - Kan I ellers ha' en god jul - altså undtagen båtnakkerne, der kører tåbelig på broen. For jer vil jeg ønske permanent flade dæk hele 2009 :D René

Besvaret

Der kører blå blink deroppe nu, så må ik snart der er ryddet op !!!!! hov sad på min mors maskine - Miriam :)¨ Og så alligevel ikke der er lige kørt 10-12 biler med blå blink fra SE mod DK. Ser ud til at de holder på højbroen

Besvaret

så ændrede de fra 20.36 til 20.00 forventede åbning....Ja jeg sidder hos mor og kigger ud på broen og skal til DK til Whitesnake, så er en lille smule IIHHHH lige nu. så kom nu forhelvede

Besvaret

Og jeg skal "bare" hjem til hel friskkogte torskerogn... Kunne være man så småt skulle starte op - eller måske vente lidt længere, så de første racerkørere kommer over. På den anden side, kan jo være de kører galt igen, når de ikke kan styre deres store hurtige sorte AUDI-er og SUV-er :scared:

Besvaret
Det er bare fandens, men ikke overraskende... Var lige på vej ud af døren, for at køre hjem, da SMS-en tikkede ind. Har de sidste par dage været udsat for flere end normalt mange totalt sindsyge idioter, der har kørt vanvittigt. Hvornår sættes der fartkameraer op hele vejen over, så de kan blive nakket? Kør dog for h...... ordentligt, ind til I kommer forbi den første afkørsel efter broen/tunellen, der er jo kun den vej vi kan komme frem og tilbage, medmindre vi vil tage H-H. Hvordan I ellers kører er jeg ret kold over... Nå, så kom den galde ud - Kan I ellers ha' en god jul - altså undtagen båtnakkerne, der kører tåbelig på broen. For jer vil jeg ønske permanent flade dæk hele 2009 :D René
Denne gang var det altså ikke fart, men en lastbil som tabte nogle isoleringspaller :scared: - det medførte flere ulykker bagude! http://sydsvenskan.se/malmo/article400331/Oresundsbron-stangd-efter-olycka.html
Besvaret
Det er bare fandens, men ikke overraskende... Var lige på vej ud af døren, for at køre hjem, da SMS-en tikkede ind. Har de sidste par dage været udsat for flere end normalt mange totalt sindsyge idioter, der har kørt vanvittigt. Hvornår sættes der fartkameraer op hele vejen over, så de kan blive nakket?
blah blah blah - ved du, at fart var direkte årsag til ulykken? Eller lytter vi bare til den sædvanlige sang?
Besvaret
Og jeg skal "bare" hjem til hel friskkogte torskerogn... Kunne være man så småt skulle starte op - eller måske vente lidt længere, så de første racerkørere kommer over.
Det må jo så være mig. Vi var nummer 4 i køen i højre bane, og jeg fløj gennem tunnellen med uhyggelige 100 km/t, mens broen blev forceret med svedige 130 km/t. :scared: :scared: Ta' dog bussen! Synes du virkeligt, det er forfærdeligt at blive passeret med 130-140 km/t (som flertallet af "hurtige" billister (ifølge mine observationer) kører med), når du selv kører 110 km/t? Det er sgu væsentligt mere farligt at færdes på fortorvet i byzoner, mens folk passerer en halv meter fra en med 40-50 km/t. Jeg må virkeligt færdes på vejene på andre tidspunkter end dig, for jeg oplever normalt, at trafikken afvikles aldeles problemfrit, og kun sjældent kører folk decideret hasarderet, når jeg pendler til og fra arbejde. Nogle kører 110-120 km/t, mens andre kører 130-140 km/t. Big deal. :confused: Den største bekymring er da, at de langsomtkørende af en eller anden grund elsker at klumpe sammen og kører med alt for kort afstand til hinanden. :(
Besvaret
Uheldigt. :sad: Men fuck' date=' hvor jeg bare hader at sidde og vente. :mad: Hvorfor er det lige, at de ikke kan lede os alle gennem det andet rør/brobane? :confused: Jeg fatter det fandme ikke.[/quote'] De bruger vel det andet rør til redningskøretøj osv .. så for ikke at nødlidende skal vente eller havne i endnu et uheld, så spærer de af og det synes jeg nu er helt fair..
Besvaret
Uheldigt. :sad: Men fuck' date=' hvor jeg bare hader at sidde og vente. :mad: Hvorfor er det lige, at de ikke kan lede os alle gennem det andet rør/brobane? :confused: Jeg fatter det fandme ikke.[/quote'] Det er vel lige så meget for at undgå kigge ulykker. Man burde dog kunne geare broen til at lede bilerne over på den anden vejbane. Der er jo info tavler med regelmæssige intervaller. Spørgmålet er vel bare om folk kan "opføre sig pænt" og køre 50-70 km :)
Besvaret
Det er vel lige så meget for at undgå kigge ulykker.
Redningsvej...
Man burde dog kunne geare broen til at lede bilerne over på den anden vejbane. Der er jo info tavler med regelmæssige intervaller.
Ta' det lugnt :)
  • 2 years later...
Besvaret

Ja jeg ønsker også flade dæk 2009-2010 - 2011-xxxx for den person der ikke pakkede sin trailer ordentiligt som gjorde at jeg blev mejet ned at en turistbus og endte med discusprolaps i nakke og læn og som nu må kæmpe mod arb ulykkes forsikringer og arb skadestyrelsen... Haleluja. ( godt I alle ikke kørte på broen og at den ikke er så trafikkeret. da I måske eller have kørt ind i min bil frontalt.......) // skal lige sluge den sarkastiske humor her. Lonnie

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...