jpc Besvaret March 10, 2010 Rapporter Besvaret March 10, 2010 vil da rigtig gerne ha en invite hvis det kan lade sig gøre :) email: micky (at) fridthjof.dk Har sendt en invite.
Andreas24 Besvaret March 12, 2010 Rapporter Besvaret March 12, 2010 Nogen der har en invite Har stået på spotify's liste i 100 år, men der sker ikke en .... Er der nogen der ligger inde med en invitation ville jeg være meget taknemmelig... andreas.zilcken (at) gmail.com
jpc Besvaret March 12, 2010 Rapporter Besvaret March 12, 2010 Har stået på spotify's liste i 100 år, men der sker ikke en .... Er der nogen der ligger inde med en invitation ville jeg være meget taknemmelig... andreas.zilcken (at) gmail.com Den er på vej.
Brulfen Besvaret March 16, 2010 Rapporter Besvaret March 16, 2010 Jeg ville også blive glad for en invite, hvis der er flere tilovers.:D btendal (at) yahoo.dk
schneider Besvaret March 16, 2010 Rapporter Besvaret March 16, 2010 Jeg ville også blive glad for en invite' date=' hvis der er flere tilovers.:D btendal (at) yahoo.dk[/quote'] Den er sendt...
MRoderick Besvaret March 16, 2010 Rapporter Besvaret March 16, 2010 Den er sendt... Man skal sgu være hurtig, hvis man vil af med sine invites. Nu har jeg så 9 invites tilovers... så hvis der stadig er nogen derude der har lyst til at prøve Spotify, så bare sig til :-)
rene28 Besvaret March 16, 2010 Rapporter Besvaret March 16, 2010 Kunne godt bruge en hvis det var mulig. Hilsen Renè
MRoderick Besvaret March 16, 2010 Rapporter Besvaret March 16, 2010 Kunne godt bruge en hvis det var mulig. Hilsen Renè Send evt. en PM til mig med din e-mail adresse, eller skriv din e-mail adresse som svar her ... ellers er det lidt svært at sende invitationen ;)
Martin_M Besvaret March 16, 2010 Rapporter Besvaret March 16, 2010 jeg kunne godt bruge en til mm (a) mullerman.dk
MRoderick Besvaret March 16, 2010 Rapporter Besvaret March 16, 2010 jeg kunne godt bruge en til mm (a) mullerman.dk Den er hermed sendt :)
Bogaga Besvaret March 26, 2010 Rapporter Besvaret March 26, 2010 Spotify Nogen der har invits til overs ? :) Min Mail er : bkj91 (a) hotmail . com
bebis Besvaret April 13, 2010 Rapporter Besvaret April 13, 2010 Det er tilfældigvis ikke nogen som har en invites tilovers? Kunne også tænke mig en;) mail adresse fielund@gmail.com
jpc Besvaret April 13, 2010 Rapporter Besvaret April 13, 2010 Det er tilfældigvis ikke nogen som har en invites tilovers? Kunne også tænke mig en;) mail adresse fielund@gmail.com Den er afsendt.
EBL Besvaret May 9, 2010 Rapporter Besvaret May 9, 2010 Er der en venlig sjæl der evt. kunne tænke sige, at sende mig en invitation på: [email fjernet] På forhånd tak ! :)
Hippy81 Besvaret May 9, 2010 Rapporter Besvaret May 9, 2010 Invite på vej Hej EBL, Jeg, en venlig sjæl har lige sendt dig en invite. G'fornøjelse, og den nye version hvor du kan lave playlister med din lokale musik er på super :-) God søndag! /Brian
EBL Besvaret May 9, 2010 Rapporter Besvaret May 9, 2010 Hej EBL, Jeg, en venlig sjæl har lige sendt dig en invite. G'fornøjelse, og den nye version hvor du kan lave playlister med din lokale musik er på super :-) God søndag! /Brian Tusinde tak Brian, du er en guttermand
giraf Besvaret June 9, 2010 Rapporter Besvaret June 9, 2010 Er der flere af de venlige sjæle? Jeg ville gerne have en invite: ongobongojp@gmail.com :)
jpc Besvaret June 9, 2010 Rapporter Besvaret June 9, 2010 Er der flere af de venlige sjæle? Jeg ville gerne have en invite: ongobongojp@gmail.com :) Sendt til dig!
Marraffay Besvaret June 9, 2010 Rapporter Besvaret June 9, 2010 Hvis nu der var nogen der ikke vidste hvad de skulle bruge deres ekstra invites til, så tager jeg gerne imod en af dem på PM :)
jpc Besvaret June 9, 2010 Rapporter Besvaret June 9, 2010 Hvis nu der var nogen der ikke vidste hvad de skulle bruge deres ekstra invites til' date=' så tager jeg gerne imod en af dem på PM :)[/quote'] Sådan har jeg det :) Sendt!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu