Jump to content

Spotify - alverdens musik online

Recommended Posts

• Svar 214
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Nogen der har en invite Har stået på spotify's liste i 100 år, men der sker ikke en .... Er der nogen der ligger inde med en invitation ville jeg være meget taknemmelig... andreas.zilcken (at) gmail.com

Besvaret
Har stået på spotify's liste i 100 år, men der sker ikke en .... Er der nogen der ligger inde med en invitation ville jeg være meget taknemmelig... andreas.zilcken (at) gmail.com
Den er på vej.
Besvaret
Den er sendt...
Man skal sgu være hurtig, hvis man vil af med sine invites. Nu har jeg så 9 invites tilovers... så hvis der stadig er nogen derude der har lyst til at prøve Spotify, så bare sig til :-)
Besvaret
Kunne godt bruge en hvis det var mulig. Hilsen Renè
Send evt. en PM til mig med din e-mail adresse, eller skriv din e-mail adresse som svar her ... ellers er det lidt svært at sende invitationen ;)
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Besvaret

Invite på vej Hej EBL, Jeg, en venlig sjæl har lige sendt dig en invite. G'fornøjelse, og den nye version hvor du kan lave playlister med din lokale musik er på super :-) God søndag! /Brian

Besvaret
Hej EBL, Jeg, en venlig sjæl har lige sendt dig en invite. G'fornøjelse, og den nye version hvor du kan lave playlister med din lokale musik er på super :-) God søndag! /Brian
Tusinde tak Brian, du er en guttermand :thumbup:
  • 5 weeks later...
Besvaret
Hvis nu der var nogen der ikke vidste hvad de skulle bruge deres ekstra invites til' date=' så tager jeg gerne imod en af dem på PM :)[/quote'] Sådan har jeg det :) Sendt!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...