jazzy Skrevet December 25, 2008 Rapporter Skrevet December 25, 2008 Så blev vores søns jul ødelagt af BR legetøj i Amager centret. Vi havde købt vores søns største ønske som var en Nintendo Wii. Vi glædede os til at se hans ansigtsudtryk når han åbnede gaven, og det var guld værd, men så blev det hele vendt til gråd da han opdagede at der ingen maskine var i kassen. Vi havde fået en kasse med alt uden maskinen og foden til den. Jeg har før jul været ude for at se om man kunne få en Wii billigere andre steder end i BR, men nej, og svaret har alle steder været at de var udsolgt i hele norden. Hvad gør vi så nu???? Her står vi med en dreng på 6 år der er helt vild ked af det og det virker ikke som om at man kan skaffe en før engang i det nye år. Kan man tillade sig at kræve erstatning af BR når nu de har lavet sådan en stor fejl?
dkrunaway Besvaret December 25, 2008 Rapporter Besvaret December 25, 2008 Jeres største problem bliver nok at overbevise BR om at der ikke var en Wii i æsken...
Vicksen Besvaret December 25, 2008 Rapporter Besvaret December 25, 2008 Ja, det er sgu rigtig synd for knægten. Jeg må dog tilslutte mig dkrunaway - BR kommer nok til, at stille sig undrende over, at du siger, at maskinen ikke var i æsken. Held og lykke med det :)
Don A Besvaret December 25, 2008 Rapporter Besvaret December 25, 2008 humm,, skriv en mail til dem idag så har du da bevist at du ikke bare kommer den 4 januar og siger det. men at da du fant ud af det skrev til dem
Miriam Besvaret December 25, 2008 Rapporter Besvaret December 25, 2008 Der må jo være et serie nr på æsken, og mon ikke det viser sig at selv samme serie nr stå et sted i deres udstilling ! Håber det løser sig :)
EBL Besvaret December 25, 2008 Rapporter Besvaret December 25, 2008 Så blev vores søns jul ødelagt af BR legetøj i Amager centret. Vi havde købt vores søns største ønske som var en Nintendo Wii. Vi glædede os til at se hans ansigtsudtryk når han åbnede gaven, og det var guld værd, men så blev det hele vendt til gråd da han opdagede at der ingen maskine var i kassen. Vi havde fået en kasse med alt uden maskinen og foden til den. Jeg har før jul været ude for at se om man kunne få en Wii billigere andre steder end i BR, men nej, og svaret har alle steder været at de var udsolgt i hele norden. Hvad gør vi så nu???? Her står vi med en dreng på 6 år der er helt vild ked af det og det virker ikke som om at man kan skaffe en før engang i det nye år. Kan man tillade sig at kræve erstatning af BR når nu de har lavet sådan en stor fejl? Det er godt nok surt. Jeg ville tage drengen med ned i butikken første kommende hverdag og forklare situationen til ekspedient eller allerhelst bestyreren. Sympatien og din troværdighed er nok højst når sønnike er med. Tror iøvrigt at Miriam har ret, at du ved en fejl har fået æsken brugt til udstillingsvaren. Held og lykke !
Miriam Besvaret December 25, 2008 Rapporter Besvaret December 25, 2008 Jeg kiggede lige på vores æske og der er ikke noget serie nr på den, men faktum er jo at de må have en for meget i butikken, så de må jo tælle dem op de har i mod, hvad de bør have på lager.
Admin Besvaret December 25, 2008 Rapporter Besvaret December 25, 2008 Jeg kiggede lige på vores æske og der er ikke noget serie nr på den' date=' men faktum er jo at de må have en for meget i butikken, så de må jo tælle dem op de har i mod, hvad de bør have på lager.[/quote'] Jeg tror faktum er at der er nogen der har snuppet indmaden fra æsken, fordi alarmen som regel sidder på æsken. Det sker ret tit i detailhandelen.
BS Besvaret December 25, 2008 Rapporter Besvaret December 25, 2008 Er godt nok spændt på at høre hvordan den her ender! For for satan det er en skidt situation. Håber virkelig den bliver løst til jeres fordel. Men hvis du nu tænker tilbage, var kassen så ikke lige let nok?
larscph Besvaret December 25, 2008 Rapporter Besvaret December 25, 2008 Uha kedelig sag :( Man forstår hvorfor de har valgt at plombere alle deres kasser med lidt dyrere elektronikting nogen steder. Nede i Media Markt her i Malmö var selv den toaster jeg købte som en julegave "bundet ind" så kassen ikke kan luskes op.
Miriam Besvaret December 25, 2008 Rapporter Besvaret December 25, 2008 Men hvis du nu tænker tilbage, var kassen så ikke lige let nok? Var faktisk lige ude i lyfte i vores, nu hvor den ikke ligger i længere, og den er ikke mistænkelig let
BS Besvaret December 25, 2008 Rapporter Besvaret December 25, 2008 Var faktisk lige ude i lyfte i vores' date=' nu hvor den ikke ligger i længere, og den er ikke mistænkelig let[/quote'] Ok. Ved godt den ikke er så stor i forhold til en ps3 fx. Men der er man slet ikke i tvivl hvis den ikke er i kassen.
jazzy Besvaret December 25, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 25, 2008 Jeg skrev allerede i morges til BR´s kundeservice og forklarede situationen På lørdag tager vi så ned i forretningen og taler med dem. Nu er sådan en Wii ikke så stor og kassen vejede alligevel en del så derfor tænkte vi ikke videre over det og desuden var der også tape i begge ender så den så faktisk ny ud. Jeg håber at de har en ekstra maskine stående som de mangler kassen til. Tak for alle jeres svar.....Vi vender tilbage på lørdag og fortæller hvordan det ender.
millis Besvaret December 26, 2008 Rapporter Besvaret December 26, 2008 held og lykke.. jeg har i en anden butik været ude for lignende. de gav mig en undskyldning og jeg fik mit indhold... håber det samme sker for jer.. ;-)
skallstorp Besvaret December 26, 2008 Rapporter Besvaret December 26, 2008 Venter spändt Jeg vil spändt vente på en positiv besked i morgen. Er sikker på at det nok skal gå .
jazzy Besvaret December 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 27, 2008 Så er vi kommet tilbage fra DK. Det gik faktisk overraskende godt. Vi fik fat i chefen, og da vi sagde at æsken var tom, svarede han at det vidste de godt, de havde ventet på kunden med den tomme æske. Han kaldte på hende der havde solgt os maskinen, og hun hentede den med det samme. Sønnike stod ved siden af, han fik en kæmpe undskyldning (uopfordret) af både chefen og ekspedienten. Og så fik han lov til at vælge for 100 kr i butiken. Så alt i alt gik det fint. Vi var selvfølgelig bare interesseret i at få maskinen og sønnike skulle have en undskyldning. :th2:
Don A Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 nu må der snart være svar. Håber sgu også i fik en maskine med hjem.. :)
Miriam Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Så er vi kommet tilbage fra DK. Det gik faktisk overraskende godt. Vi fik fat i chefen, og da vi sagde at æsken var tom, svarede han at det vidste de godt, de havde ventet på kunden med den tomme æske. Han kaldte på hende der havde solgt os maskinen, og hun hentede den med det samme. Sønnike stod ved siden af, han fik en kæmpe undskyldning (uopfordret) af både chefen og ekspedienten. Og så fik han lov til at vælge for 100 kr i butiken. Så alt i alt gik det fint. Vi var selvfølgelig bare interesseret i at få maskinen og sønnike skulle have en undskyldning. :th2: Super godt at høre, så er det bare i gang med at spille :)
Don A Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Så er vi kommet tilbage fra DK. Det gik faktisk overraskende godt. Vi fik fat i chefen, og da vi sagde at æsken var tom, svarede han at det vidste de godt, de havde ventet på kunden med den tomme æske. Han kaldte på hende der havde solgt os maskinen, og hun hentede den med det samme. Sønnike stod ved siden af, han fik en kæmpe undskyldning (uopfordret) af både chefen og ekspedienten. Og så fik han lov til at vælge for 100 kr i butiken. Så alt i alt gik det fint. Vi var selvfølgelig bare interesseret i at få maskinen og sønnike skulle have en undskyldning. :th2: det er det jeg kalder for GOD SERVICE. :th2::th2:
BS Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Så er vi kommet tilbage fra DK. Det gik faktisk overraskende godt. Vi fik fat i chefen, og da vi sagde at æsken var tom, svarede han at det vidste de godt, de havde ventet på kunden med den tomme æske. Han kaldte på hende der havde solgt os maskinen, og hun hentede den med det samme. Sønnike stod ved siden af, han fik en kæmpe undskyldning (uopfordret) af både chefen og ekspedienten. Og så fik han lov til at vælge for 100 kr i butiken. Så alt i alt gik det fint. Vi var selvfølgelig bare interesseret i at få maskinen og sønnike skulle have en undskyldning. :th2: Se DET er et ægte jule eventyr! Hvor er jeg glad på din søns vegne og et forgangs billede i kundeservice!
skallstorp Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Hvor er jeg glad Stort tillykke, hvor dejligt. Jeg har bare ventet spändt. Men nogen fjolser er de, jeres jul er ödelagt. Håber at de har lärt af det.
credde Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Godt at høre, at det hele endte i fryd og gammen
MC Manden Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Godt at høre' date=' at det hele endte i fryd og gammen [/quote'] Og, nu har han ikke tid til at skrive mere herinde..... Hvornår skal jeg banke dig i tennis ? :D
credde Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Og, nu har han ikke tid til at skrive mere herinde..... Hvornår skal jeg banke dig i tennis ? :D Soon my friend... Skal først lige banke Morten, Lars og Martin i FIFA :th2:
MC Manden Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Soon my friend... Skal først lige banke Morten' date=' Lars og Martin i FIFA :th2:[/quote'] Er det i aften på matriklen ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu