hpn Skrevet December 26, 2008 Rapporter Skrevet December 26, 2008 Vi misforstod den besked, der kom fra VA Syd, omkring hämtning af sopor i jul - så nu står vi med en fuld beholder, og en uge til der hentes igen!!! :( Er der nogen, der ved, hvor man kan komme af med det, man har? De vil jo ikke tage en pose med, der står ved siden af beholderen näste uge Er der mulighed for at aflevere et sted som Sysav?
BS Besvaret December 26, 2008 Rapporter Besvaret December 26, 2008 Kør ned på genbrugen og smid en sort sæk i småt brændbart.
Guest Mogens Besvaret December 26, 2008 Rapporter Besvaret December 26, 2008 Er der mulighed for at aflevere et sted som Sysav? www.sysav.se/Templates/acintro.aspx?id=147
hpn Besvaret December 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 27, 2008 ok, tak, det vil vi göre så.
Vicksen Besvaret December 27, 2008 Rapporter Besvaret December 27, 2008 Hej HPN, Nu véd jeg ikke hvor I bor, men hér i Trelleborg må vi - mod betaling - sætte særligt indkøbte sække ved containeren. Du kan læse alt om dette på hjemmesiden for din by. Her hos os, bestiller jeg simpelthen bare sækkene pr. e-mail, og så har renovationen dem med, næste gang de afhenter skraldet. Det hjælper dig selvfølgelig ikke denne gang, men du kan jo overveje, om det ikke var en god idé, at have nogle sække liggende til næste gave orgie
hpn Besvaret December 27, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 27, 2008 Hej HPN, Nu véd jeg ikke hvor I bor, men hér i Trelleborg må vi - mod betaling - sætte særligt indkøbte sække ved containeren. Du kan læse alt om dette på hjemmesiden for din by. Her hos os, bestiller jeg simpelthen bare sækkene pr. e-mail, og så har renovationen dem med, næste gang de afhenter skraldet. Det hjælper dig selvfølgelig ikke denne gang, men du kan jo overveje, om det ikke var en god idé, at have nogle sække liggende til næste gave orgie Vi bor i Malmö kommune, men det er da värd at overveje, hvis det er muligt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu