Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Vi misforstod den besked, der kom fra VA Syd, omkring hämtning af sopor i jul - så nu står vi med en fuld beholder, og en uge til der hentes igen!!! :( Er der nogen, der ved, hvor man kan komme af med det, man har? De vil jo ikke tage en pose med, der står ved siden af beholderen näste uge :confused: Er der mulighed for at aflevere et sted som Sysav?

Besvaret

Hej HPN, Nu véd jeg ikke hvor I bor, men hér i Trelleborg må vi - mod betaling - sætte særligt indkøbte sække ved containeren. Du kan læse alt om dette på hjemmesiden for din by. Her hos os, bestiller jeg simpelthen bare sækkene pr. e-mail, og så har renovationen dem med, næste gang de afhenter skraldet. Det hjælper dig selvfølgelig ikke denne gang, men du kan jo overveje, om det ikke var en god idé, at have nogle sække liggende til næste gave orgie :laugh:

Besvaret
Hej HPN, Nu véd jeg ikke hvor I bor, men hér i Trelleborg må vi - mod betaling - sætte særligt indkøbte sække ved containeren. Du kan læse alt om dette på hjemmesiden for din by. Her hos os, bestiller jeg simpelthen bare sækkene pr. e-mail, og så har renovationen dem med, næste gang de afhenter skraldet. Det hjælper dig selvfølgelig ikke denne gang, men du kan jo overveje, om det ikke var en god idé, at have nogle sække liggende til næste gave orgie :laugh:
Vi bor i Malmö kommune, men det er da värd at overveje, hvis det er muligt.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...