michael og carina Skrevet December 29, 2008 Rapporter Skrevet December 29, 2008 Har lånt kærestens rabatkort til skånetrafikken da vi skal på ferie i januar, så det ikke kan svare sig og købe periodekort. Findes der skånetrafikautomater på hovedbanen og nørreport?
Sune Besvaret December 29, 2008 Rapporter Besvaret December 29, 2008 Har lånt kærestens rabatkort til skånetrafikken da vi skal på ferie i januar, så det ikke kan svare sig og købe periodekort. Findes der skånetrafikautomater på hovedbanen og nørreport? Ved ikke med Nørreport, men på Hovedbanen er der i hvert fald en i den gamle indgang ud mod Vesterbrogade.
Lollikken Besvaret December 29, 2008 Rapporter Besvaret December 29, 2008 Jeg er 99 på at der IKKE er på Nørreport (der er sku trængt nok i forvejen :D) Alternativt kan du/I købe en returbillet i Sverige hvis I skal hjem samme dag.
alex Besvaret December 29, 2008 Rapporter Besvaret December 29, 2008 også kun bekendt med at der findes én ude i Kastrup Lufthavn terminal 3 og ved begge indgange på Hovedbanen (Tivoli og mod Vesterbrogade)... De kunne godt få fingeren ud og sætte én op ved Nørreport og én ved Fields... Mvh Alex
michael og carina Besvaret December 29, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret December 29, 2008 Jeg takker for svarerne, så må jeg stige på på Kbh
larsk Besvaret December 29, 2008 Rapporter Besvaret December 29, 2008 Mener der er en på Nørreport også. Når man går ned ved kioskene, og på mellemrepos'en inden man går ned på fjerntogsperonen til venstre er der på venstre hånd en skånetrafik-automat.
Vicksen Besvaret December 29, 2008 Rapporter Besvaret December 29, 2008 Hvis der med billet automat til Skånetrafikken menes en automat hvor man kan købe billet over sundet, er der opstillet én på Ørestad st. i glasmellemgangen :) og der er ligeledes én på Nørreport nede ved regional togs platformen. Dét var vist så ikke det spm. gik på - jeg kan da også bare lære, at læse fra toppen af. Betragt derfor dette som forbruger info...He-he
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu