patbateman Skrevet January 8, 2009 Rapporter Skrevet January 8, 2009 På tide at bytte bil, og kikker efter en 2008 model med ikke altfor stor motor men med meget utstyr. Nogen som har nogle indspil til hvilken jeg burde vælge af nævnte biler? Pris bliver rundt 280t SEK. Bilen køres ca. 30t km om året. Forventer at beholde bilen 2-3 år.
credde Besvaret January 8, 2009 Rapporter Besvaret January 8, 2009 BMW 520d vil jeg vælge. Men jeg ved ikke, hvordan gensalget af den er nu. Kender til én, som havde netop sådan én, hvor det tog meget meget lang tid at sælge den og kun røg med forholdsvis stort tab.
Rikke Rost Besvaret January 8, 2009 Rapporter Besvaret January 8, 2009 Jeg ville vælge den største motor i den serie du har brugt for....Der vil altid være større bud efter topmodellerne. Så hellere en 3 serie 330d eller noget.....Hvis pladsen altså ikke er supervigtig... :)
leon Besvaret January 8, 2009 Rapporter Besvaret January 8, 2009 Volvoen burde være nemmere at sælge, når man tænker på vi bor i Sverige.....
Basse Besvaret January 8, 2009 Rapporter Besvaret January 8, 2009 Volvoen burde være nemmere at sælge' date=' når man tænker på vi bor i Sverige.....[/quote'] Omvendt er der meget stort udbud af volvoer, så gensalgsprisen vil være lav - men købsprisen er også det lavere jo.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu