Martin_M Skrevet January 8, 2009 Rapporter Skrevet January 8, 2009 Hvornår skal disse skiftes på en Audi A6 2008 model?
ThomasG Besvaret January 8, 2009 Rapporter Besvaret January 8, 2009 Hvornår skal disse skiftes på en Audi A6 2008 model? De skal vel først skiftes når de er slidt ned, jeg mener ikke at der er udløb på dem ved normalt brug. Ja og så skal jeg lige lære at LÆSE hvad du skriver, og ikke skrive før jeg tænker.. Tænke på klodserne. Jeg kører godt nok Passat, men mine skiver kører nu på 3 år, og ser ikke slidte ud.
Rikke Rost Besvaret January 8, 2009 Rapporter Besvaret January 8, 2009 De skal skiftes når de når mindstemål (tykkelse) og den står som regel indprentet på nav'et til skiven.
Rene Larsen Besvaret January 8, 2009 Rapporter Besvaret January 8, 2009 Eller når advarsellampen lyser... Mine blev skiftet ved 75000 km.
Martin_M Besvaret January 8, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 8, 2009 hehe, ja når de er slidte... Den havde jeg regnet ud Tænkte blot om der var en tommelfingerregel. Skal nemlig til 60.000 km service nu...
Rikke Rost Besvaret January 8, 2009 Rapporter Besvaret January 8, 2009 Det er jo meget afhængig af om du leger F1 i trafikken eller kører totalt morfar..... Jeg havde skiver der holdt 165.000 km på en Hiace. Omvendt var skiver helt væk på min Audi efter ca. 80.000km.... Så jeg tror du skal fokusere på klodser inden du skifter skiverne.
Martin_M Besvaret January 8, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 8, 2009 Så jeg tror du skal fokusere på klodser inden du skifter skiverne. Det er naturligvis dem jeg mener... Er ikk den mest bilkyndige...
Rikke Rost Besvaret January 8, 2009 Rapporter Besvaret January 8, 2009 De skal bare skiftes når de er ved at være nedslidte. Det skulle et service helst lægge mærke til...
credde Besvaret January 8, 2009 Rapporter Besvaret January 8, 2009 Ellers er der en indikator i bilen, som fortæller, at nu er der x antal km tilbage i klodserne. Men klart, service skal også checke det.
Martin_M Besvaret January 8, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 8, 2009 Tak for svar :th2: Jeg venter og ser hvad der sker til service i næste uge.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu