ronjajagt Skrevet January 8, 2009 Rapporter Skrevet January 8, 2009 :) Hej. Har netop købt ødegaard i Sverige, og er nu lidt i tvivl om, hvor jeg skal låne restbeløbet, efter at have betalt håndpenny. Er der nogle som har erfaringer med, hvad der er det bedste og billigste.
Nils Besvaret January 8, 2009 Rapporter Besvaret January 8, 2009 :) Hej. Har netop købt ødegaard i Sverige, og er nu lidt i tvivl om, hvor jeg skal låne restbeløbet, efter at have betalt håndpenny. Er der nogle som har erfaringer med, hvad der er det bedste og billigste. Det var letsindigt at købe huset uden at vide, hvor du skal låne pengene. Hvis du har en dansk friværdi, så skal du belåne den, så du kan udnytte den lave SEK-kurs, som formentlig vil rette sig noget i de kommende år. Ellers lån i Sverige, hvor renten er lav og sørg for at afdrage en hel masse, mens SEKken er billig.
ronjajagt Besvaret January 8, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 8, 2009 hej Nils. Tak for dit svar. Jo, jeg har en bank i danmark i baghånden, men de er jo noget dyrere, så derfor måtte jeg lige få nogle gode råd.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu