Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Längst ner på varje sida står det hos mig: Du kan oprete nye tråde Du kan svare Du kan ikke vedhæfte filer Du kan redigere dine indlæg Är det kanske nån inställning i profilen jag missat?

Besvaret
Längst ner på varje sida står det hos mig: Du kan oprete nye tråde Du kan svare Du kan ikke vedhæfte filer Du kan redigere dine indlæg Är det kanske nån inställning i profilen jag missat?
Vi må have Steen til at kigge på det. Jeg smider ham en PM, og refererer til tråden. Tak for oplysningen :thumbup:
Besvaret
Vi må have Steen til at kigge på det. Jeg smider ham en PM, og refererer til tråden. Tak for oplysningen :thumbup:
På min side står der Du kan oprete nye tråde Du kan svare Du kan vedhæfte filer Du kan redigere dine indlæg :th2: [ATTACH]2641[/ATTACH]
Besvaret
Nej' date=' men det du vedhæftede bliver kun vist som en rødt kryds hos mig :confused:[/quote']*ahh*...det er min egen fejl - beklager :new: Jeg kan dog fortsat se den hér, da den er cached...men det hjælper jo ikke jer andre :rolleyes:. Jeg nuker lige meddelelsen - vi véd jo at det virker nu.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...