Mohlin Skrevet January 14, 2009 Rapporter Skrevet January 14, 2009 Jag ser ingen "manage attachments" möjlighet längre. Är den borttagen?
Gio Besvaret January 14, 2009 Rapporter Besvaret January 14, 2009 Jag ser ingen "manage attachments" möjlighet längre. Är den borttagen?test... Nej...jeg har dog muligheden for at uploade - men alle uploads fejler!
Mohlin Besvaret January 14, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 14, 2009 Längst ner på varje sida står det hos mig: Du kan oprete nye tråde Du kan svare Du kan ikke vedhæfte filer Du kan redigere dine indlæg Är det kanske nån inställning i profilen jag missat?
Gio Besvaret January 14, 2009 Rapporter Besvaret January 14, 2009 Längst ner på varje sida står det hos mig: Du kan oprete nye tråde Du kan svare Du kan ikke vedhæfte filer Du kan redigere dine indlæg Är det kanske nån inställning i profilen jag missat?Vi må have Steen til at kigge på det. Jeg smider ham en PM, og refererer til tråden. Tak for oplysningen
larsk Besvaret January 14, 2009 Rapporter Besvaret January 14, 2009 Vi må have Steen til at kigge på det. Jeg smider ham en PM, og refererer til tråden. Tak for oplysningen På min side står der Du kan oprete nye tråde Du kan svare Du kan vedhæfte filer Du kan redigere dine indlæg :th2: [ATTACH]2641[/ATTACH]
dannemare Besvaret January 14, 2009 Rapporter Besvaret January 14, 2009 Tror allerede Steen har ændret det. Jeg kunne heller ikke for et par timer siden, men det går fint nu. :) [ATTACH]2643[/ATTACH]
Don A Besvaret January 14, 2009 Rapporter Besvaret January 14, 2009 tror også jeg kan. men har nu heller ikke vist om jeg kunne før :)
Gio Besvaret January 14, 2009 Rapporter Besvaret January 14, 2009 Det ser ud til at virke igen, ja... Tak Steen :th2:
larsk Besvaret January 14, 2009 Rapporter Besvaret January 14, 2009 Det ser ud til at virke igen, ja... Tak Steen :th2: Bare ikke lige godt for alle
Gio Besvaret January 14, 2009 Rapporter Besvaret January 14, 2009 Bare ikke lige godt for alle Meaning...? Har du stadig problemer, da?
larsk Besvaret January 14, 2009 Rapporter Besvaret January 14, 2009 Meaning...? Har du stadig problemer' date=' da?[/quote'] Nej, men det du vedhæftede bliver kun vist som en rødt kryds hos mig
Gio Besvaret January 14, 2009 Rapporter Besvaret January 14, 2009 Nej' date=' men det du vedhæftede bliver kun vist som en rødt kryds hos mig [/quote']*ahh*...det er min egen fejl - beklager Jeg kan dog fortsat se den hér, da den er cached...men det hjælper jo ikke jer andre . Jeg nuker lige meddelelsen - vi véd jo at det virker nu.
Mohlin Besvaret January 15, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 15, 2009 OK, nu ser det ok ut. Tack för hjälpen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu