Humle Skrevet January 15, 2009 Rapporter Skrevet January 15, 2009 Finder ikke noget i deres rejsebetingelser, men ved man kan købe mere end 30dage. Men kan det også forlænges når man allerede har købt 30 dage ? Står og skal bruge 1 uge mere..
jolin Besvaret January 15, 2009 Rapporter Besvaret January 15, 2009 Finder ikke noget i deres rejsebetingelser' date=' men ved man kan købe mere end 30dage. Men kan det også forlænges når man allerede har købt 30 dage ? Står og skal bruge 1 uge mere..[/quote'] Er det hos DSB eller Skånetrafiken? Minimum 30 dage ad gangen. Det var den besked jeg fik af DSB. Skånetrafikkens betingelser kender jeg ikke. /Jolin
Humle Besvaret January 15, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 15, 2009 Er det hos DSB eller Skånetrafiken? Minimum 30 dage ad gangen. Det var den besked jeg fik af DSB. Skånetrafikkens betingelser kender jeg ikke. /Jolin Drejer sig om et DSB månedskort - Skaanetrafikken er altid 30 dage så vidt jeg ved, hverken mere eller mindre. Hos DSB kan man f.eks købe 45 dage, men spørgsmålet er om et allerede udstedt kort kan forlænges fra f.ex 30 dage til 37 dage ? Altså lægge 7 dage til.
jolin Besvaret January 15, 2009 Rapporter Besvaret January 15, 2009 Drejer sig om et DSB månedskort - Skaanetrafikken er altid 30 dage så vidt jeg ved' date=' hverken mere eller mindre. Hos DSB kan man f.eks købe 45 dage, men spørgsmålet er om et allerede udstedt kort kan forlænges fra f.ex 30 dage til 37 dage ? Altså lægge 7 dage til.[/quote'] Det var det jeg mente. Det kan du umiddelbart ikke da man skal købe for en periode på mindst 30 dage ad gangen. Det du kan gøre er at forlænge dit periodekort med 30 dage, bruge det i 7 dage og dernæst få tilbagebetalt resten jv. DSB's forretningsbetingelser. "For delvis benyttede periodekort kan der ske en reduceret tilbagebetaling for den periode, kortet ikke ønskes benyttet." Hvor meget DSB trækker ved jeg ikke. SU-Øresundskort kan for i øvrigt ikke tilbagebetales /Jolin
Pede Besvaret January 15, 2009 Rapporter Besvaret January 15, 2009 SKanetrafikken rokker sig ikke fra de 30 dage hvilket er ærgeligt men så kan man jo sælge sit kort i modsætning til det danske. DSB tillader at du køber ekstra dage udover de 30 når du fornyer dit kort.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu