Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Skal bruge nogen hovedtelefoner af In-ear modellen. Er klar over Sennheiser laver rigtig gode hovedtelefoner. Men er der andre der gør det lige så godt? Vil ikke give en formue for dem men omkring en plovmand.

Besvaret

koss, evt sony................ Det er desværre lidt svært at få lov at testlytte dem.... prøv evt at finde en model der lever op til din pris, design mm. og se om du kan finde et review på google.... Men nej, man plejer ikke gå galt i byen med sennheiser.... hifiklubben har også nogle denon, men hvor meget man betaler for navnet aner jeg ikke..

Besvaret

Jeg syntes du skal vurdere behovet - og hvis du som jeg bruger dem mindst 2 x 1 time hver dag - ja så MÅ du ikke spare: prøv et par Denon AH-751 fra hifiklubben - ja, jeg VED godt det er DKR 1499,- (kik her) men det er LÆKKERT i ørene :-)

Besvaret
Skal bruge nogen hovedtelefoner af In-ear modellen. Er klar over Sennheiser laver rigtig gode hovedtelefoner. Men er der andre der gør det lige så godt? Vil ikke give en formue for dem men omkring en plovmand.
Creatives EP-830 skulle være ret gode. Kan ikke huske om de var test vindere i et afsnit af M eller om de bare klarede sig godt til prisen. De har nogle dejlige silikon ørepropper. Jeg kastede mig personligt over disse Creative EP-635 som går for ca. 200 DKK. De har standard gummi ørepropper men jeg er utroligt glad for dem. Støjen fra toget og mine kære medpassagerer i toget forsvinder ved bare 1/4 af den volumen som min gamle høretelefoner brugte :) Lige en note til EP-635 er at der føler sådan en nakkesnor med hvor afspilleren hænger fra. Fint til Zen Stones og de mindste Ipods, men upraktisk alt andet :D Der findes dog en EP-630 som ikke har nakkesnoren.
Besvaret
Jeg syntes du skal vurdere behovet - og hvis du som jeg bruger dem mindst 2 x 1 time hver dag - ja så MÅ du ikke spare: prøv et par Denon AH-751 fra hifiklubben - ja' date=' jeg VED godt det er DKR 1499,- (kik her) men det er LÆKKERT i ørene :-)
Tja. Skal bruge dem på jobbet under et sæt høreværn i ca 7 timer om dagen. Ca 4 dage om ugen så lidt får de da lov at sidde lidt i ørene :D Men 1400 eller deromkring det gør jeg ikke! Takker for inputs. Ud over hifi klubben hvem har så et rimeligt udbud? Evt online?
Besvaret

Jeg bruger selv Ice mat Siberian et eller andet hedder de.... :) De koster 300kr og har virket i 3 år for mig upåklageligt... De kan varmt anbefales (det skal lige siges at jeg hverken er hifinørd eller noget)...

Besvaret

Har selv et sæt Shure i den billige ende - deres modeller koster fra spidsen af en jetjager og opefter, men lyder fantastisk. De kommer med flere slags plugs så man selv kan vælge mellen silicone, gummi eller skum og i flere størrelser. Det giver en rigtig god lydisolering. 690 sek for mindste model (SE110) hos webhallen og 1090 for nr. 2 på skalaen (SE210). Det skulle efter sigende være værd at bruge de ekstra par hundrede på 210 modellen.

Besvaret

Kan se ud fra den indlæg her i tråden at der ikke er ét mærke man er enig i. Så jeg tror bare det er at springe ud i det. Takker alle sammen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...