Peter M Besvaret January 29, 2009 Rapporter Besvaret January 29, 2009 jeg har brugt dem her : www.reifenversand.com De tager ca €8 pr hjul i forsendelse, og det var meget billigere end Sverige
michael k Besvaret February 4, 2009 Rapporter Besvaret February 4, 2009 hey det trak lidt ud men väsrgo.. http://www.autothek.com/se/
RAG Besvaret August 28, 2009 Rapporter Besvaret August 28, 2009 Ok. Det var det første jeg gjorde da jeg fik et fladt dæk (og det har jeg ikke). til gengæld kommer jeg i tanke om, at jeg har et reservedæk i bagagerummet i en anden bil. Hmmm... Dimensionerne på mit flade dæk er "Cooper" 245/50-16. Jeg ved ikke om man bare kan sætte et hvilket som helst reservedæk på (?). Antal bolte er jeg ikke sikker på. Måske 4 ? Jeg skal dog helt sikkert have lavet en bestilling på minimun et nyt dæk, som kan sættes på enten af montør eller der hvor jeg skal have service udført. jeg vil have dækket med, så slipper jeg for at de skal bestille et nyt dæk. Hva' så, Guffe Fik du fixet dit problem ? Mon ikke du skulle lave en grundlæggende gennemnag af din bil og sikre at den rent faktsik er egnet til trafik på offentlig vej ? Hvis du får en parkering på motorvejen og finder ud af at du egentlig ikke har et reservehjul, en donkraft og det nødvendige værktøj, så har du altså ikke forberedt dig ordentligt til at køre bilen udenfor din indkørsel. Kørekort, benzin, tændingsnøgle, etc. har du da husket. Reservehjul er på samme niveau.
Thomas Besvaret August 28, 2009 Rapporter Besvaret August 28, 2009 Hva' så, Guffe Fik du fixet dit problem ? Mon ikke du skulle lave en grundlæggende gennemnag af din bil og sikre at den rent faktsik er egnet til trafik på offentlig vej ? Hvis du får en parkering på motorvejen og finder ud af at du egentlig ikke har et reservehjul, en donkraft og det nødvendige værktøj, så har du altså ikke forberedt dig ordentligt til at køre bilen udenfor din indkørsel. Kørekort, benzin, tændingsnøgle, etc. har du da husket. Reservehjul er på samme niveau. Flot svar på et 6 mdr. gammelt indlæg! Kigger du ikke på datoerne?
Gustaf Besvaret August 28, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret August 28, 2009 Guffe? Hvor har du det fra? Det er lang tid siden og alle problemer er fikset, jeg ved hvor reservedækket er og jeg kan selv skifte det. wow
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu