Jump to content

Recommended Posts

• 6 months later...
Besvaret
Ok. Det var det første jeg gjorde da jeg fik et fladt dæk (og det har jeg ikke). til gengæld kommer jeg i tanke om, at jeg har et reservedæk i bagagerummet i en anden bil. Hmmm... Dimensionerne på mit flade dæk er "Cooper" 245/50-16. Jeg ved ikke om man bare kan sætte et hvilket som helst reservedæk på (?). Antal bolte er jeg ikke sikker på. Måske 4 ? Jeg skal dog helt sikkert have lavet en bestilling på minimun et nyt dæk, som kan sættes på enten af montør eller der hvor jeg skal have service udført. jeg vil have dækket med, så slipper jeg for at de skal bestille et nyt dæk.
Hva' så, Guffe Fik du fixet dit problem ? Mon ikke du skulle lave en grundlæggende gennemnag af din bil og sikre at den rent faktsik er egnet til trafik på offentlig vej ? Hvis du får en parkering på motorvejen og finder ud af at du egentlig ikke har et reservehjul, en donkraft og det nødvendige værktøj, så har du altså ikke forberedt dig ordentligt til at køre bilen udenfor din indkørsel. Kørekort, benzin, tændingsnøgle, etc. har du da husket. Reservehjul er på samme niveau.
Besvaret
Hva' så, Guffe Fik du fixet dit problem ? Mon ikke du skulle lave en grundlæggende gennemnag af din bil og sikre at den rent faktsik er egnet til trafik på offentlig vej ? Hvis du får en parkering på motorvejen og finder ud af at du egentlig ikke har et reservehjul, en donkraft og det nødvendige værktøj, så har du altså ikke forberedt dig ordentligt til at køre bilen udenfor din indkørsel. Kørekort, benzin, tændingsnøgle, etc. har du da husket. Reservehjul er på samme niveau.
Flot svar på et 6 mdr. gammelt indlæg! Kigger du ikke på datoerne?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...