larsk Skrevet January 31, 2009 Rapporter Skrevet January 31, 2009 Jeg er lidt på udkig efter en palleløfter, men synes de priser jeg ser i SE er pænt høje, og i øvrigt fra lager og kun med forsendelse til virksomheder. Priserne er lavere i DK, men igen fra lager i f.eks. Jylland eller med pæne forsendelsespriser (og kun til danske adresser). Og Blocket har nogle brugte, men pænt dyre i forhold til standen. Er palleløftere bare ikke noget man køber til privat brug?:p
michael k Besvaret January 31, 2009 Rapporter Besvaret January 31, 2009 skal den väre manuel eller elektrisk eller?
larsk Besvaret January 31, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2009 Bare en simpel manuel sag. Behøver ikke være QuickLift eller andet fancy. Skal måske bare bruge den 20-30 gange om året, men der ville det også være smart at have den. Det primære mål er at kunne købe ved på palle, og så kunne sætte det i udhus, samt flytte det ved behov. Derudover er det jo smart hvis man kan smide andre ting på paller, så det er nememre at flytte rundt med i garage og udhus (har f.eks sommerdæk på fælge til 3 biler stående på gulvet). En ny kan fås ned omkring 1500 Dkk uden levering, men i SE ser det ud til at man ikke kommer under 2500 SEK uden levering, og dem jeg har fundet vil kun sælge til erhverv.
Nils Besvaret January 31, 2009 Rapporter Besvaret January 31, 2009 http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=125179 :)
larsk Besvaret January 31, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2009 http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=125179 :) Takker. Biltema havde jeg ikke tænkt på
Guest Mogens Besvaret January 31, 2009 Rapporter Besvaret January 31, 2009 Køw en brugt i S eller DK... Jeg er lidt på udkig efter en palleløfter... www.blocket.se/vi/20071612.htm?ca=23_11_s&last=1 www.dba.dk
michael k Besvaret January 31, 2009 Rapporter Besvaret January 31, 2009 min kammerat der sälger pellets og briketter har en alm 3 elektriske og 2 trucks .. mon ikke han kan overtales til at slippe den manuelle billigt ... han kommer hjem imorgen så hörer jeg ad ... udover det jer der fyrer med brände .. min nabo snakkede om at han havde en kontakt til tört ophugget ved til 400sek pr m3 min köb 10m3 jeg ved ik om det er billigt men hvis det er så sig til så skaffer jeg et nr ved interesse... ellers er der gode kvalitetsbriketter til 2250sek pr palle(96 pk) afhentet
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu