Don A Skrevet February 6, 2009 Rapporter Skrevet February 6, 2009 Hvad skal man kigge efter på denne model.. Rust? motor? undervogn? osv.. skal ud og se den her. http://www.blocket.se/vi/19404789.htm?ca=23_11_s Plus/minus.??
BS Besvaret February 6, 2009 Rapporter Besvaret February 6, 2009 Hvad skal man kigge efter på denne model.. Rust? motor? undervogn? osv.. skal ud og se den her. http://www.blocket.se/vi/19404789.htm?ca=23_11_s Plus/minus.?? Ja motor og undervogn er en god ting ;) Farven er den pæneste til den model. Har haft en magen til med 1.9tdi. Super bil. Læg mærke til lyde fra styetøj/undervogn. De har det med at slide bærearms bøsninger og lenk arme mener jeg de hedder. Ellers har jeg absolut intet at udsætte på den model.
Peter M Besvaret February 7, 2009 Rapporter Besvaret February 7, 2009 Turboen. Jeg havde en Audi A6 fra 2003 med 1.8t motor. Turboen gik ved 95.000km (og nej, den var ikke tunet). Hvis den hyler fra turboen når den bliver presset, ville jeg ikke købe den. /Peter
Jan Besvaret February 7, 2009 Rapporter Besvaret February 7, 2009 Hvis du lægger 135.000 extra oven i, så kan købe en næsten ny 2.0 FSI Turbo Variant Highline med hele molovitten. Kørt 1800 mil. Det var da bedre .....
samson Besvaret February 7, 2009 Rapporter Besvaret February 7, 2009 Hej Don, Vi har en '03er, dog i TDi udgave. Vi har haft lidt bøvl med el-varmen i et af sæderne, og en lidt følsom temperatur-sensor til klima anlægget. Og så har vi været ude for at et leje i generator-remhjulet var så dårligt at bilen nærmest "rallede" i tomgang. Bærekugler/bøsninger og lænk-arme fik vi skiftet relativt tidligt, da den "knagede" i rundkørsler. Ingen store udgifter, men nærmest hvad man kan kalde naturligt slid- Vi har haft bilen i ca 3år og kørt ca 100.000km, og faktisk kun blevet mere og mere tilfredse med den...:th2: Det der med den blå farve kan diskuteres :D Jasper
credde Besvaret February 7, 2009 Rapporter Besvaret February 7, 2009 Har haft en 1.9 TDI fra 03 med automat gear (130 hk udgaven). Den fungerede bare uden problemer. Solgte den igen, da den havde kørt 150.000 km. Bærearme osv. var der ingen problemer med. Men som altid så kør en god tur i bilen, læg mærke til evt. lyde fra styretøj, turbo osv. Test om alt el-udstyr fungerer.
larsk Besvaret February 7, 2009 Rapporter Besvaret February 7, 2009 Svenske "Motor" nr. 7 fra oktober 2008 har en brugtanmeldelse af Passaten :th2:
Don A Besvaret February 7, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 7, 2009 Hvis du lægger 135.000 extra oven i' date=' så kan købe en næsten ny 2.0 FSI Turbo Variant Highline med hele molovitten. Kørt 1800 mil. Det var da bedre .....[/quote'] øhh ja. vil du give mig de penge :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu