Sali1987 Skrevet February 8, 2009 Rapporter Skrevet February 8, 2009 hey alle sammen jeg har købt en tt multi rat som jeg gerne vil montere i min a4 b7 fra 06 min bil er ikke født med multi nemlig... Kan nogen fortælle mig hvor jeg evt kan få det gjort... Privat eller en forhandler... Betyder intet... Helst i malmø helsingør eller københavn... Jeg ved der sidder audi eksperter herinde... På forhånd tak.
credde Besvaret February 8, 2009 Rapporter Besvaret February 8, 2009 Få fat på Rene (brugernavn CarTrends.dk ) herinde fra, han har ret godt check på Audi og at skille og samle dem ad :th2:
Sali1987 Besvaret February 8, 2009 Forfatter Rapporter Besvaret February 8, 2009 Få fat på Rene (brugernavn CarTrends.dk ) herinde fra' date= han har ret godt check på Audi og at skille og samle dem ad :th2: Hmm... Jeg har snakket med Rene (rettersagt min ven har snakket) , og vi havde da ogsaa en aftale IDAG... troede jeg... kontaktede ham igaar for en bekraeftelse men fik intet svar.. han var sikkert forhindret af nogle aarsager men han kunne godt give en sms eller lignende... anyway han skriver nok til mig forhaabentlig... :) andre evt ?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu