Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Amerikanske biler har da så vidt jeg er orienteret altid været kendt for at have udmærkede stereo anlæg. Men det er jo lidt svært at teste i øjeblikket. Hvis du kigger på Volvo C70 så vil jeg gå efter én med Dynaudio lydsystemet og tilsvarende i en A4 så vælg en med Bose Soundsystem. Edit, fandt lige et link til kort test af Volvo C70 lyd: http://www.soundandvisionmag.com/features/1720/2006-volvo-c70-dynaudio-sound-system.html
Nej Nej alt det der 2. rangs hifi duer ikke :laugh: Jeg leverer selv anlægget. Det jeg er bekymret for hvordan det vil lyde i en bil med stoftag, i modtætning til en bil med metal. Det må jo have en indvirkning på akustikken om taget er stof eller metal ? Altså lidt ligsesom at oprette hifi-nørd-lytterum i et telt forestiller jeg mig :D
Besvaret
Nej Nej alt det der 2. rangs hifi duer ikke :laugh:
Var det ikke hos JBL du arbejdede :fight::laugh:
Jeg leverer selv anlægget. Det jeg er bekymret for hvordan det vil lyde i en bil med stoftag, i modtætning til en bil med metal. Det må jo have en indvirkning på akustikken om taget er stof eller metal ? Altså lidt ligsesom at oprette hifi-nørd-lytterum i et telt forestiller jeg mig :D
Der, hvor jeg kunne forestille mig de største udfordringer vil være ved baghøjtalerne plus selvfølgelig, at det vil tage lidt plads i de sikkert forvejen sparsomme pladsmuligheder, som der jo er i en cabriolet. De fleste moderne cabriolet'er med stofkaleche har foret indertag for bla. bedre lydisolering (og til at holde på varmen i kabinen). Ellers må du jo vente til, Audi A5/S5 kommer i cabriolet, der vil være et B&O lydsystem specielt designedt til cabriolet udgaven!
Besvaret

Jeg har ikke oplevet nogen problemer med lyden i de Cabrioleter jeg har haft (BMW E36 og Porsche Boxster). Hvis man er hifinørd er en cabriolet naturligvis ikke sagen, da der ofte er meget lidt plads i bagagerum til subwoofer mv. og som du selv nævner er akustikken en anden. Hvis anlægget var noget der betød meget for mig købte jeg ikke en cabriolet. Jeg har dog ikke oplevet nogen problemer med lyden som sagt. Jeg er ikke hifinørd, men jeg går op i at mit anlæg skal spille nogenlunde fornuftigt. Det mener jeg sagtens kan lade sig gøre i en cabriolet både med taget nede og taget oppe. I Porschen havde jeg tilvalg af lydpakken og det anlæg spiller faktisk ganske fornuftigt, så mon ikke du med dine produkter også kan bygge et fornuftig anlæg i en cabriolet. Som sagt skal du blot være opmærksom på pladsproblemerne, for de VIL opstå.

Besvaret
Jeg har ikke oplevet nogen problemer med lyden i de Cabrioleter jeg har haft (BMW E36 og Porsche Boxster). Hvis man er hifinørd er en cabriolet naturligvis ikke sagen, da der ofte er meget lidt plads i bagagerum til subwoofer mv. og som du selv nævner er akustikken en anden. Hvis anlægget var noget der betød meget for mig købte jeg ikke en cabriolet. Jeg har dog ikke oplevet nogen problemer med lyden som sagt. Jeg er ikke hifinørd, men jeg går op i at mit anlæg skal spille nogenlunde fornuftigt. Det mener jeg sagtens kan lade sig gøre i en cabriolet både med taget nede og taget oppe. I Porschen havde jeg tilvalg af lydpakken og det anlæg spiller faktisk ganske fornuftigt, så mon ikke du med dine produkter også kan bygge et fornuftig anlæg i en cabriolet. Som sagt skal du blot være opmærksom på pladsproblemerne, for de VIL opstå.
Tak for info. Jeg var ude og kigge på en Sebring '01 og der var faktisk ok plads i bagagen, da den er ret lag bag til. I øvrigt sidder der faktisk Infinity i bilen fra fabrikken :th2:
Besvaret

Dét var tider...

Hvis anlægget var noget der betød meget for mig købte jeg ikke en cabriolet.
Så købte man en Volvo - husker du den S60R, jeg på et tidspunkt kom anstigende med? ;) (bilen var udstyret med et fantastisk lydsystem, som blev introduceret i netop en cab -> C70 cab)
Besvaret
Så købte man en Volvo - husker du den S60R, jeg på et tidspunkt kom anstigende med? ;) (bilen var udstyret med et fantastisk lydsystem, som blev introduceret i netop en cab -> C70 cab)
Jeg var på arbejde. Ligesom dengang i kørte i R32 for en dag - der var jeg til badminton... great! :rolleye::rolleye:
Besvaret

Hmm...

Jeg var på arbejde. Ligesom dengang i kørte i R32 for en dag - der var jeg til badminton. Great! :rolleye:
Undskyld - skal ikke ske mere. Når nu jeg skal ud og se på den 997 GT3 RS, kommer du med...
Besvaret
Tak for info. Jeg var ude og kigge på en Sebring '01 og der var faktisk ok plads i bagagen' date=' da den er ret lag bag til. I øvrigt sidder der faktisk Infinity i bilen fra fabrikken :th2:[/quote'] Hvordan virkede mekanismen med foldetaget når det skal køre ned og op? Vær opmærksom på at det kan være en bekostelig affære at skulle reparere dette (i hvert fald på en BMW E36). Sebring er en stor bil, så ja der burde selvfølgelig være lidt mere plads end i div. europæiske biler :thumbup::D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...