Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg er begyndt at hjælpe en egendomsmægler herovre i weekenderne. Jeg har selv både brugt til hende til at sælge og købe via, det er sådan jeg har mødt hende. Og begge dele til fuld tilfredshed. Så står du og skal have vurderet/solgt din bolig, så sig endelig til, så skal jeg sørge for noget sunddebat rabat :) Jeg kan kontaktes på 3122 5060 ellers kan Mitzi kontaktes direkte, men husk at sig at du kommer herfra. http://frandevi.webzoo.se/ (Og igen Gio hvis du mener dette er spam, så fjern det. Ville bare hjælpe folk med lidt gode priser :) )

Besvaret
(Og igen Gio hvis du mener dette er spam, så fjern det. Ville bare hjælpe folk med lidt gode priser :) )
Godtnok er det boliger der sælges - men alligevel skal den over i "arbejde tilbydes"-afdelingen. Der er den så flyttet hen nu. Udover dét, så ser jeg ikke noget problem :th2:
  • 1 month later...
Besvaret
Hej Jeg er begyndt at hjælpe en egendomsmægler herovre i weekenderne. Jeg har selv både brugt til hende til at sælge og købe via, det er sådan jeg har mødt hende. Og begge dele til fuld tilfredshed. Så står du og skal have vurderet/solgt din bolig, så sig endelig til, så skal jeg sørge for noget sunddebat rabat :) Jeg kan kontaktes på 3122 5060 ellers kan Mitzi kontaktes direkte, men husk at sig at du kommer herfra. http://frandevi.webzoo.se/ (Og igen Gio hvis du mener dette er spam, så fjern det. Ville bare hjælpe folk med lidt gode priser :) )
Hende Mitzi Frändevi mælger som Miriam anbefalder , hun er ikke en 25øre værd hverken hendes vurdering eller hendes work. nu har jeg i tre uge skrevet frem og tilbage og vi blev enig om det hele og vi aftalt vi sku mødes og underskriver så afløser hun med denne tekst( Jag vill meddela att jag önskar avboka mötet imgn som vi har bestämt. Med rådande arbetsbelastning så har vi inte produktionstid att ta in fler objekt just nu.) det er da uprofessionalt og totall laterligt , jeg har gået og ventet og spildt min tid på hende.. hende vil jeg fraråde alle... det er bare min personligt holdning..
Besvaret
Hende Mitzi Frändevi mælger som Miriam anbefalder , hun er ikke en 25øre værd hverken hendes vurdering eller hendes work. nu har jeg i tre uge skrevet frem og tilbage og vi blev enig om det hele og vi aftalt vi sku mødes og underskriver så afløser hun med denne tekst( Jag vill meddela att jag önskar avboka mötet imgn som vi har bestämt. Med rådande arbetsbelastning så har vi inte produktionstid att ta in fler objekt just nu.) det er da uprofessionalt og totall laterligt , jeg har gået og ventet og spildt min tid på hende.. hende vil jeg fraråde alle... det er bare min personligt holdning..
Som altid er der 2 sider af sagen, og jeg har hørt begge sider. Og jeg står stadigvæk 100 % inde for Mitzi og hendes arbejde !!!
Besvaret
Som altid er der 2 sider af sagen' date=' og jeg har hørt begge sider. Og jeg står stadigvæk 100 % inde for Mitzi og hendes arbejde !!![/quote'] hva hentyder du til at jeg lyver... Her der den mail jeg fik fra Hende idag.. Jag vill meddela att jag önskar avboka mötet imgn som vi har bestämt. Med rådande arbetsbelastning så har vi inte produktionstid att ta in fler objekt just nu. Vänligen återkom vid ett senare tillfälle eller vänd er till annan mäklare. synes ikke hun respketerer andre samt overholder hva hun sige. man kan ikke gå med en aftale og 3 uge senere kommer med denne undskyldninger. jeg havde tre andre mælger og jeg valgte hende. jeg har da love til at svine hende til på den groveste fordi hun behanlder mig respektløs.
Besvaret
hva hentyder du til at jeg lyver... Her der den mail jeg fik fra Hende idag.. Jag vill meddela att jag önskar avboka mötet imgn som vi har bestämt. Med rådande arbetsbelastning så har vi inte produktionstid att ta in fler objekt just nu. Vänligen återkom vid ett senare tillfälle eller vänd er till annan mäklare. synes ikke hun respketerer andre samt overholder hva hun sige. man kan ikke gå med en aftale og 3 uge senere kommer med denne undskyldninger. jeg havde tre andre mælger og jeg valgte hende. jeg har da love til at svine hende til på den groveste fordi hun behanlder mig respektløs.
Hvad fanden er der galt med det? Jeg ville da selv måske blive lidt ærgeligt, men i sidste ende ville jeg da være tilfreds med den udmelding... Ville du hellere ha hun tog dig ind og så bare lod det hænge fordi der ikke var tid?
Besvaret
Hvad fanden er der galt med det? Jeg ville da selv måske blive lidt ærgeligt, men i sidste ende ville jeg da være tilfreds med den udmelding... Ville du hellere ha hun tog dig ind og så bare lod det hænge fordi der ikke var tid?
hun sagde JA til vores aftale og jeg havde to 2 andre mælger som jeg skrev til at nu er min lejlighed til salg hos hende , og imorgen sku jeg have underskrevet formidling´s aftalen. men så valgte hun fra til sidst, hvordan vil du have du selv føle dig . jeg kan jo ikke kontakte det to andre mælger og sige nej hun tager ikke min lejlighed ind alligevel?? det er totall respektløs og uprofessional.. det har taget mig 3 uge nu og det er spild af min tid,
Besvaret
hva hentyder du til at jeg lyver... Her der den mail jeg fik fra Hende idag.. Jag vill meddela att jag önskar avboka mötet imgn som vi har bestämt. Med rådande arbetsbelastning så har vi inte produktionstid att ta in fler objekt just nu. Vänligen återkom vid ett senare tillfälle eller vänd er till annan mäklare. synes ikke hun respketerer andre samt overholder hva hun sige. man kan ikke gå med en aftale og 3 uge senere kommer med denne undskyldninger. jeg havde tre andre mælger og jeg valgte hende. jeg har da love til at svine hende til på den groveste fordi hun behanlder mig respektløs.
Nej, jeg hentyder ikke til at du lyver. Siger bare at der flere sider af en sag... Og selvfølglig kan du gå tilbage til de andre mæglere og sige at det ikke blev hos hende alligevel, de siger jo ik nej til dig på den konto !!!
Besvaret

Syns sq det er fair nok man melder fra, hvis man ikke har tid :-) Eller på anden måde ikke er interesseret. Heller det, end at ens salg blev syltet og ikke fik nok opmærksomhed aka en dårligere salgspris i sidste ende. En anden ting er, hvis jeg skulle vente 3 uger på at få en formidlingskontrakt på plads, havde jeg nu skiftet mægler - så er den mægler simpelthen ikke "sulten" nok :-)

Besvaret
det er totall respektløs og uprofessional.. det har taget mig 3 uge nu og det er spild af min tid
Kom videre med dit liv og find en anden mægler - kemien mellem jer var ikke tilstede. Det blot dét, hun prøver at fortælle dig - that's it.
Besvaret
Syns sq det er fair nok man melder fra, hvis man ikke har tid :-) Eller på anden måde ikke er interesseret. Heller det, end at ens salg blev syltet og ikke fik nok opmærksomhed aka en dårligere salgspris i sidste ende. En anden ting er, hvis jeg skulle vente 3 uger på at få en formidlingskontrakt på plads, havde jeg nu skiftet mægler - så er den mægler simpelthen ikke "sulten" nok :-)
ved vores første møde blev vi enig om pris, tid, fotograf,tekst og salære. det tog hende 3 uge at sende formidlings aftale via mail. jeg er pisst over hun spildt min tid hos andre mælger som jeg havde kontakt til, for da hun sagde ja hun vil tage sagen så meldte jeg fra hos andre mælger, hun kan bare ikke melder fra uden at tænke jeg har jo sagt ja til at starte med.. hun er bare uprofessional og totall laterligt den måde hun behanler kunder på.. .. det er selvf. min personlig mening hun er ikke værd at satse på.. og vil fraråde alle til at bruge hende.. jeg har kontakt med to andre mælger, flinke, søde og imødekommende, det er noget andet hvis man er uenig om pris osv...
Besvaret

Jeg er helt enig med dig Patrick.....Markedet har været sådan at de frit kunne vælge og pengene væltede ind. Nu har markedet vendt og de dårlige oplevelser og manglende overholdelse af aftaler osv, kommer skidt tilbage. Jeg ville heller ikke røre sådan en mægler med en ildtang. Det er i høj grad et spørgsmål om tillid. Det er lidt ligesom de bilsælgere der huserer i Skåne. Dem der skambyder bilerne og tjener kassen på mellemregningen, eksisterer ikke sålænge i det marked hér. Der er ingen der vil betale + 50.000 for at hente en bil i tyskland længere og de priser der altid bliver sammenlignet med er priser på blocket eller mobile. Bare ikke sikkert de er i samme stand som din egen. Svarer til at man sammenligner 2 boliger i Limhamn. Samme kvadratmeter, i samme kompleks, men den ene i dårlig stand og den anden i perfekt renoveret stand. Ud fra devicen om blocket og mobile, skulle den lækre koste det samme som den dårlige..... Det er jo det samme. Nej....Det er det ikke. Så nu finder de ud af at det kræver mere af en sælger og derfor går de på røv og albuer... Nu er det nemlig ikke nemt at tage røven på folk længere.......:)

Besvaret

Patrick det er jo ikke helt rigtigt det her. Kontrakten er sendt til dig d. 24/2, på en aftale der skulle gælde fra d. 2/3...men det var dig selv der ikke ville skrive under på dem, men ville komme ind på kontoret d. 13 marts, for at gå det igennem. Så det er vist ikke Mitzi du skal klandre for at det har trukket ud !! At hun så vælger at trække sig i mellemtiden kan der jo være mange grunde til, men reelt har i jo ikke en aftale før der er underskrevet. Du har valgt at leje din lejlighed ud til oktober, så har du valgt at sælge din fryser og efterlader et stort tomt hul i køkkenet, ingen af delene er særlig salgsfremmende. Derudover er den pris du vil have, ikke særlig realistisk i forhold til det marked der er lige nu og med tanke på hvor mange lejligheder der er til salg. Så med tanke på at hun har en del på vej ind lige nu, så er det vel fair nok at melde pas, så du kan få en der kan sælge din lejlighed under de betingelse den skal sælges under, og en som føler de kan gå ind for det 100 %

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...