Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej vi har en Mercedes c180 hvor vi forgæves har forsøgt at få et nyt bagtøj til. :new: Vi kan se på nette at der er flere der har et bagtøj i sverige men langt nord på er der nogen der kender et sted vi kan få lavet vores bil

Besvaret

billigt, uautoriseret værksted Hep (Beklager hvis det virker som et kup af tråden :)) Det lader til at jeg skal have skiftet min hydrauliske kobling i min kære Saab 9000, sandsynligvis master og slave cylinderen. Det lader i hvert fald til at være svært at finde et værksted, hvor jeg og min kompis kan gå og hygge over bilen :) Har I nogle foreslag? Nøgleordene her er billigt, billigt og billigt, samt det er i Malmø området. Det gør mig ikke noget at vente mod afslag i prisen. (Jeg har ladet mig fortælle at visse mekanikkere gør dette herovre :)). cheers

Besvaret
Hej vi har en Mercedes c180 hvor vi forgæves har forsøgt at få et nyt bagtøj til. :new: Vi kan se på nette at der er flere der har et bagtøj i sverige men langt nord på er der nogen der kender et sted vi kan få lavet vores bil
returbilen har et par stykker stående hvor der stadig sidder bagtöj på... svärere er det ikke ellers har laga.se mange
Besvaret
Har I nogle foreslag? Nøgleordene her er billigt' date=' billigt og billigt, samt det er i Malmø området. Det gør mig ikke noget at vente mod afslag i prisen. (Jeg har ladet mig fortælle at visse mekanikkere gør dette herovre :)).[/quote'] Ingen der kan anbefale en billig mekanikker?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...